עולם הכדורגל חיכה ארבע שנים שלמות לרגע הזה ובעוד שלושה ימים בלבד המונדיאל הגדול בברזיל יחל. יחד עם המארחת המבטיחה וכמובן נבחרות חזקות אחרות כמו גרמניה ואלופת העולם, ספרד, גם ארגנטינה נחשבת לאחת המועמדות הגדולות ביותר לזכייה בטורניר היוקרתי.

האלביסלסטה רוצים לזכות בתואר הנחשק דווקא על אדמת יריבתם הגדולה, ברזיל, תואר לו הם מחכים בציפייה גדולה מאז המונדיאל של 1986 שנערך במקסיקו. עוד בטרם הגיעו מסי וחבריו לארץ הסמבה, כבר היום (שני) פורסם מידע חדש על המלון שיארח את הנבחרת בברזיל. הארגנטינאים ילונו במלון שבו משתמשת גם קבוצת אתלטיקו מיניירו שבה משחק רונאלדיניו. 

המתחם של ארגנטינה כולל 54 חדרי שינה המתחלקים על פני שלוש קומות ומחוץ למתחם מחכה לחברי הנבחרת שטח עצום של לא פחות מעשרה דונמים שיעמדו לרשותם בלבד. 

בקומה הראשונה במלון יוכלו השחקנים למצוא חדר אוכל מפואר, מטבח גדול, חדר משחקים וכמובן גם חדר ישיבות. בקומה השנייה במלון יחכה לשחקנים חדרי טיפולים ורפואה, בריכה מחוממת וחדר כושר מצוייד היטב. בנוסף יהנו הארגנטינאים גם מחדרי סאונה וחדרי עיסוי.

המיטה של מסי ואגוארו (מערכת ONE)
המיטה של מסי ואגוארו
 

בקומה השלישית במלון ילונו כל 23 שחקני הסגל וגם הצוות המקצועי של הנבחרת.  שניים מהכוכבים הגדולים של הנבחרת, ליאו מסי וסרחיו אגוארו יחלקו חדר משותף ובוודאי ישמחו לשמוע שבכל חדר מחכה לשחקנים מסך טלוויזיה גדול. הנתון המפתיע הוא שבכל חדר יוכלו השחקנים להנות מתמונה ענקית המראה את הנוף בארגנטינה וגם תמונתה של הנבחרת עם האפיפיור במהלך ביקור שערכו בוותיקן תהיה תלויה לראווה.

חדר האוכל של ארגנטינה (מערכת ONE)
חדר האוכל של ארגנטינה
 

בחדר המשחקים יעמדו לרשותם של השחקנים גם משחק הכדורגל שולחן, שולחן ביליארד, שולחן פינג פונג, טלוויזית 55 אינץ' ומערכת קולנוע ביתית. בעשרת הדונמים שמחוץ למלון, ישנם עשרה מגרשי טניס, שלוש עמדות ברביקיו ומקום אירוח למשפחות השחקנים.  

חדר הכושר. גם מזה יוכלו להנות חברי הנבחרת (מערכת ONE)
חדר הכושר. גם מזה יוכלו להנות חברי הנבחרת
 
חדר המנוחה (מערכת ONE)
חדר המנוחה. טלוויזית ענק וספות עור
 
   
נבחרת ארגנטינה עם האפיפיור (מערכת ONE)
נבחרת ארגנטינה עם האפיפיור. התמונה תחכה לשחקנים בחדרים
 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה