בבית"ר ירושלים ממשיכים בהכנות לקראת העונה הבאה. השוער אריאל הרוש יקבל הצעה לארכת חוזהו בתמורה לקיזוז במשכורתו. בבית"ר מבינים כי השוער לא יצליח לממש את רצונו לעבור כבר הקיץ לקבוצה בחו"ל ומכיוון שאין קבוצות בליגת העל שמתכוונות לרכוש את השוער, ראשי המועדון מתכוונים להציע לקפטן להאריך את חוזהו בשנה או יותר. חלק מהדרישה בתמורה לארכת החוזה היא קיזוז בשכרו של הרוש, מה שעשוי להערים קשיים במו"מ שיחל בין הצדדים.

חשוב לציין כי הרוש יהפוך לשחקן חופשי בתום העונה הקרבה ועשוי לעבור ולשחק בחו"ל ללא תמורה, ובבית"ר ירצו לא להפסיד כסף אם זה יקרה, בטח אחרי שהפיקו לקחים מעזיבתם של עמית בן שושן, קובי מויאל ואבי ריקן. 

ברור כעת כי אם הרוש יתנגד ולא יסכים להארכת חוזהו ו/או לקיזוז בשכרו, בית"ר תביא שוער במקומו וחלק מאנשי המועדון חוששים שאפילו יינקטו צעדים מרחיקי לכת כנגד הרוש והוא יישלח להתאמן בנפרד מהקבוצה ולא יכלל בסגל למשחקים בעונה הקרובה.

אריאל הרוש. צרות בבית&qout;ר (שי לוי)
אריאל הרוש. צרות בבית"ר (שי לוי)
 

פעולה כזו יכול להוביל לפגיעה בשוער בכל מה שקשור למקומו בנבחרת ישראל ולקמפיין מוקדמות אליפות אירופה שמתחיל בספטמבר הקרוב. גורם במועדון התייחס לנושא ואמר: "יש כוונה להציע להרוש להאריך את חוזהו, לגבי שאר הפרטים בנושא לא מכובד לדבר על זה בתקשורת. כל מה שיקרה אם זה לא יצליח זו ספקולציה".

מנכ"ל הקבוצה עומר עצמוני המריא לגרמניה כדי לעשות את הסידורים האחרונים לקראת מחנה האימונים של בית"ר שיתקיים בקובלנץ בחודש יולי. עצמוני ינסה לסגור מספר משחקי אימון במחנה כשהמטרה היא לשחק מול קבוצות איכותיות ולא להסתפק בקבוצות חובבים. למחנה האימונים בגרמניה צפויים להגיע מספר שחקנים זרים שמוצעים לקבוצה וייבחנו ע"י המאמן קורצקי וע"י אלי טביב שמתכוון להגיע למחנה האימון.

מנחם קורצקי. יבחן שחקנים (רדאד ג´בארה)
מנחם קורצקי. יבחן שחקנים (רדאד ג´בארה)
 

קורצקי מאוד רוצה את הבלם הפולני אדם קוקושקה, וכרגע טביב מעכב את החתמתו בבית"ר כדי לבדוק אופציות נוספות. מלבד זה, גם מועמדותם של אנדריי פילאבסקי, דינו שקבורץ ומדסון אנריקה נמצאת על הפרק.

בית"ר מנסה לדחות את הדיון על המשכורות
משרד עורכי הדין של בית"ר ירושלים מנסה לדחות את הדיון שאמור להתקיים ביום שלישי בנוגע להלנת השכר והתביעה של השחקנים על הקנס שספגו. במכתב שנשלח הבוקר מטעם בית"ר ירושלים נכתב כי המועדון הירושלמי מבקש דחייה של הדיון בטענה שלא קיבלו בזמן את הבקשה לתגובה על התביעה שהגישה הסתדרות העובדים הכללית החדשה שמייצגת את שחקני בית"ר.

בית המשפט חייב את נציגי התביעה מההסתדרות למסור ידנית את כתב התביעה לידי נציג המועדון ולידי אלי טביב בעצמו, מכיוון שאלי טביב שוהה בחו"ל מנכ"ל הקבוצה עומר עצמוני היה אמור לקבל את המכתב אך כשהגיע שליח לבית וגן עצמוני לא היה נוכח במקום ובסופו של דבר נמסר המכתב ביום שלמחרת (ובאיחור לטענת בית"ר) באופן אישי למזכירה של המועדון בירושלים ולאור זאת בבית"ר מבקשים דחייה לדיון. בנוסף, בבית"ר פנו לבית המשפט וטענו כי הם לא מכירים בנציגי הסתדרות העובדים הכללית החדשה אלא רק בארגון השחקנים שעובד מטעם ההתאחדות לכדורגל וכי קיימת הוראה מהתאחדות לכדורגל להתדיין רק מול ארגון השחקנים.

טביב (חגי ניזרי)
טביב (חגי ניזרי)
 

נציגי השחקנים מטעם ההסתדרות שבראשה עומד ניר אלון סירבו לבקשת בית"ר לדחיית הדיון שאמור להתקיים ביום שלישי, אך במקביל התנו את הסכמת לדחיית הדיון אם יועבר בתוך 24 שעות משכורות השחקנים על חודשים אפריל ומאי שטרם שולמו. אגב שחקני הקבוצה סיפרו היום לוואן כי עד היום לא קיבלו הודעה על הקנס שספגו וכי כל מה שהם יודעים זה באמצעות התקשורת. ניר אלון שוחח עם מספר שחקנים ואמר להם כי הם לא חייבים להגיע לדיון כל זאת לאחר ששחקנים הביעו חשש שאם יגיעו לדיון יהפכו להיות הנושא המרכזי במקום נושא המשכורות והקנס שספגו.

אחד השחקנים גם אמר שהוא לא רוצה תמונות שלו בכל כלי התקשורת בנושא הזה כי עדיין לא חתם באף קבוצה אחרת והוא לא רוצה להפוך לסמל המאבק בטביב ולמי שתמונתו תתנוסס בכלי התקשורת בכל פעם שידונו בקנסות ובאי תשלום שכר בבית"ר או בכל קבוצה אחרת.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה