לאחר שכבו האורות של מסיבות העיתונאים השונות שקיימו בימים האחרונים, בהפועל ת"א מבינים שכעת מגיעה תקופה של החלטות ועבודה קשה, כאשר לא מעט סימני שאלה יצטרכו להיפתר בשבוע הבא.

אחת הסוגיות הראשונות שיעסקו בהן בקבוצה נוגעת בצוות המקצועי שיעבוד לצידו של אסי דומב. מאמן השוערים יום טוב טליאס ומאמן הכושר שלומי ודררו שעבדו בשנה שעברה עם בן שמעון ודומב, מוערכים מאוד בעיני המאמן הנוכחי. בשבוע הבא תערך פגישת היכרות בין השניים לבין המנג'ר אייל ברקוביץ' ולאחריה יוחלט באופן סופי לגבי זהות הצוות. 

ביום ראשון צפוי ברקוביץ' להתחיל לעבוד רשמית על נושא סגל השחקנים, כאשר המטרה היא ברורה: חוזים נמוכים ושחקנים צעירים ורעבים אשר יחזקו את הקבוצה בעונה הבאה. אחד מאותם שחקנים הוא אור אלקבץ. השחקן הצעיר בן ה-20 משתייך להפועל מרמורק ושייך למחלקת הנוער של מ.ס. אשדוד. השחקן, שנמצא תחת מעקב סקאוטינג כבר תקופה ארוכה, צפוי להגיע למבחנים בקבוצה ולא מן הנמנע שהבלם המתנשא לגובה 1.90, יהיה אחד מהחוליות שיחזקו את ההגנה של אסי דומב בעונה הבאה.

הבשורה של ברקוביץ׳ להפועל ת״א

כל השחקנים שמסיימים חוזה צפויים לעזוב את הקבוצה, כאשר לגבי שניים, יגאל אנטבי וסלים טועמה יצטרך להחליט המנג'ר אם להמשיך את ההתקשרות, כאשר מספר גורמים בקבוצה ינסו ללחוץ לכיוון הישארותם של השניים. 

נושא קיצוץ 20 האחוזים במשכורות השחקנים אשר צפוי לעלות בשבוע הקרוב כבר מתחיל להעיר את השחקנים מתרדמת הקיץ. ל-ONE נודע השחקנים צפויים לבקש כי בכל נושא הקיצוץ יעשה בצורה חשאית ובהסכמה של רוב השחקנים, זאת כדי שלא יווצר מצב שההנהלה תדע מי סרב לקצץ. 

אייל ברקוביץ´ (רדאד ג´בארה)
אייל ברקוביץ´ (רדאד ג´בארה)
 

בשבוע הבא צפויה פגישה משולשת בין עידו חג'ג', חיים רמון ובכור צבאן, לאחר שכל אחד יסיים את עיסוקיו. בפגישה צפויים השלושה לחלק תחומי אחריות, כאשר חג'ג' צפוי להיות זה שאחראי על המערכת הכוללת של הפועל ולעבוד צמוד עם ברקוביץ'. רמון אמור לקחת צעד אחורה ולנסות לגייס משקיעים וגם לנסות למצוא רוכש לקבוצה, יחד עם בכור צבאן שלא פעם גייס כספים שהצליחו להציל את המועדון כשנקלע לבעיות תשלומים. 

נושא הפיצוי לרן בן שמעון גם הוא מעסיק את ראשי המועדון. הסכום שצפוי לבקש בן שמעון מהקבוצה לאחר ששוחרר ממנה מוקדם יותר השבוע עומד על 500 אלף שקלים, כאשר לא מכלילים את הכסף שקוצץ למאמן במהלך העונה, סכום הנע בסביבות ה-150 אלף שקלים.

שי אבוטבול וסלים טועמה (משה חרמון)
שי אבוטבול וסלים טועמה. הקשר הוותיק יישאר? (משה חרמון)
 

במועדון מקווים שיצליחו למצוא דרך לרכך את בן שמעון כאשר כעת יש רחשים לגבי אפשרות של פיצוי בגובה 250 אלף שקלים למאמן, זאת אם וכאשר ימצא קבוצה לעונה הקרובה. אם לא, צפוי בן שמעון לבקש את שכרו המלא. 

גם במחלקת הנוער לא שקט לאור הקיצוצים הצפויים. המחלקה צפויה להיפגע כלכלית ביחס לעונה שעברה, דבר שעשוי להשפיע על זהות בעלי התפקידים במועדון. גורמים במחלקת הנוער מנסים ליצור קשר עם עידו חג'ג' בנוגע לקיצוץ אך כרגע הניסיונות לא צולחים.

רן בן שמעון. ירוכך? (משה חרמון)
רן בן שמעון. ירוכך? (משה חרמון)
 
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה