אחרי עונה אחת בלבד בהפועל תל אביב, המאמן רן בן שמעון יסיים את תפקידו במועדון. לאחר סבב פגישות עם ראשי המועדון, הוחלט שהמאמן יעזוב את הקבוצה, שלא יכולה לעמוד בגובה החוזה שלו בעונה הבאה (כ-2.5 מיליון שקלים) 

למערכת ONE נודע שבן שמעון הפסיק בשבוע שעבר את חופשתו המשפחתית באילת למטרת סבב שיחות עם הבעלים חיים רמון והאיש החזק בקבוצה עידו חג'ג' ובמהלך הפגישות שמע על הטעויות שעשה לדעתם במהלך העונה החולפת. למרות ההסברים שסיפק רב"ש, התשובות לא השביעו את רצון הבעלים שגם ביקשו ממנו בסיום הפגישה לקצץ משמעותית בשכרו המופרז העולה למועדון 2 וחצי מיליון ש"ח בעונה!!!

כזכור, הפועל תל אביב, שהמטרה שלה בתחילת העונה הייתה כמובן לזכות באליפות, סיימה את העונה במקום הרביעי עם כרטיס לאירופה, זאת בזכות הזכייה בגביע של עירוני קריית שמונה.

למרות הסיומת היחסית טובה של העונה, בקבוצה לא ירצו להיזכר בפתיחה, שהחלה באכזבה גדולה כאשר הפועל לא הצליחה להעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית, דבר שפגע כלכלית במועדון. מלבד זאת, גם בליגה סבלה הקבוצה ואוהדיה אחרי מספר לא רב של משחקים.

עידו חג´ג´ (מערכת ONE)
עידו חג´ג´.
 

בפלייאוף העליון החלה הקבוצה להציג כדורגל ראוי שהביא אותה למקום הרביעי, דבר שהקנה לה בסופו של דבר את הכרטיס לאירופה בעונה הבאה.

בכיר בהפועל ת"א הסביר ל-ONE: "רן בן שמעון לא הצליח לעמוד ביעדים, אני לא רוצה להגיד נכשל כי זה מעליב אבל לצערי זו האמת. מה שגם שיש בינינו פערים כספיים מאוד גדולים. אנחנו לא רוצים לשלם ולא יכולים לשלם לרן את השכר הגבוה שעולה למועדון 2 וחצי מיליון ש"ח. ביקשנו מרן לקצץ בשכרו, הוא מוכן אבל עדיין זה לא מספק אותנו אנחנו רוצים לפתוח דף חדש בעונה הקרובה".

מהצד של רן בן שמעון אמרו היום ל-ONE: "כמו שזה נראה הבוקר, למרות שדברים משתנים בהפועל ת"א משעה לשעה, רן בן שמעון לא נשאר בקבוצה. הוא מוכן להוריד בשכר שלו משמעותית אבל לא צריך להגזים והם מגזימים בדרישה הכספית שלהם לבן שמעון".

רן בן שמעון (רדאד ג´בארה)
בן שמעון. שכר מופרז (רדאד ג´בארה)
 

בהפועל ת"א יתחילו לחפש מאמן ומקווים שכבר בימים הקרובים ימונה מאמן חדש שיפתח בהכנות לעונה הבאה עם תקציב של 28 מיליון ש"ח בלבד לעומת 45 מיליון בעונה שעברה.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה