לאחר שיחרורם של ארבעת השחקנים הזרים של מכבי חיפה עם תום העונה, נראה שמכסת הזרים של הקבוצה עומדת להתמלא מחדש על ידי שלושה זרים חדשים כבר בימים הקרובים. החלוץ הקמרוני של קייזרסלאוטרן, מוהמדו אידריסו בן ה-34, חתם בקבוצה באופן רשמי לשנה אחת. הקשר האחורי ניקולה דרינצ'יץ' והשוער הסרבי ולדימיר סטויקוביץ' קרובים מאוד גם הם לקבוצה.

המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' החליט שאלו שלושת הזרים שהוא רוצה לצידו של רובן ראיוס וכך ישאר למועדון מקום לזר אחד נוסף.

בנושא אחר, שוער המשנה, אמיר אדרי, נמצא בפרשת דרכים ואמור לקבל החלטה בתקופה הקרובה האם להמשיך ולשחק במועדון בעונה הבאה, או לחפש לעצמו קבוצה אחרת. אדרי, שנפצע בשלהי העונה החולפת, מודע לכך שחיפה צפויה לצרף את סטויקוביץ' במקומו של בויאן שאראנוב ולמרות שהוא מחזיק בחוזה לעונה הבאה, רק הצעה טובה מקבוצת ליגת על תגרום לשוער, שכבר הוכיח את יכולתו, לבקש ולהשתחרר מהחוזה שלו.

בגזרת הישראלים, המלפפונים החמים ביותר אותם בחיפה ישמחו לקלוט הם שני שחקני הנבחרת הקפטן יוסי בניון ועדן בן בסט. כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, יעקב שחר פנה באופן רשמי לסוכנו של בן בסט בצרפת במטרה לנסות ולבדוק את עלויותיו.

השוער החדש של מכבי חיפה?

ולדימיר סטויקוביץ´ בפעולה במדי נבחרת סרביה (מערכת ONE)
ולדימיר סטויקוביץ´ בפעולה במדי נבחרת סרביה. קרוב לחיפה
 

בקרוב בחיפה, צפו בדרניצ׳יץ׳ מפציץ

בחיפה משוכנעים שאם יהיה ניתן להביא את בן בסט יהיה מדובר בשדרוג המשמעותי ביותר לקבוצה: "בן בסט עשה התקדמות אדירה והוא רוצה מאוד לחזור ולשחק בחיפה. מה עוד שבחודש הבא הוא מתחתן ואין טוב יותר מזה שיחזור הביתה. בן בסט יכול להיות מנהיג של ממש ולתרום את חלקו בחדר הלבשה", אמרו בקבוצה.

עדן בן בסט. ישוב הביתה? (butfootballclub.fr) (מערכת ONE)
עדן בן בסט. ישוב הביתה? (butfootballclub.fr) (מערכת ONE)
 

בנוגע ליוסי בניון, הרי שמסתמן שקפטן הנבחרת יחליט לחזור ולשחק בארץ במדי במכבי חיפה. בניון אמור להודיע על החלטתו בשבוע הבא, אבל מרבית הסימנים מראים שבניון צפוי להגיע ולסגור מעגל בכרמל.

שיר צדק קרוב מאוד גם הוא לקבוצה ונראה שיגיע אחרי שאיזי שירצקי ושחר יגיעו להסכמות סופיות ביניהם. 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה