שלושה חוקרים פרטיים ניסו היום (רביעי) לחדור ולצלם בבית משפחתו של מני לוי בתל אביב, אך נתפסו ע"י אימו דליה. האם הבחינה במקרה בראשו של אדם זר מציץ מעבר לשער הכניסה של ביתם הפרטי וכאשר שאלה אותו למעשיו במקום, השיב לה כי הגיע מטעם חברת ביטוח המבטחת את רכבו של בנה. 

כעבור חצי שעה הגיעו לבית המשפחה שני חוקרים פרטיים נוספים, שנראו לפני כן "בודקים את השטח", ניסו גם הם להיכנס לביתו של לוי, הפעם בטענה כי הם מחפשים בית באותו הרחוב. אחד החוקרים שניגש לכניסה לבית המשפחה שאל את האם: "איפה זה רחוב הבושם?", כאשר בית משפחת לוי נמצא ברחוב הבושם.

בהמשך הגיע למקום דודו לוי, אחיו של מני, שהפעיל לחץ על החוקר ואף הבחין כי הוא מחזיק בידו תצהיר שלו עצמו, שיוגש ביום ראשון הקרוב לבית משפט המחוזי בת"א, בו יתחיל שלב ההוכחות בתביעתו של לוי בפני השופטת חדווה וינובאום-וולצקי. משפחת לוי הגישה תביעה על סך 32 מיליון שקלים כנגד ד"ר שמואל דיאמנט, סמי ויסקין, בית-החולים איכילוב, מדינת ישראל, משרד הבריאות ועיריית ת"א. הנתבעים הנ"ל מבוטחים ע"י חברת הביטוח הממשלתית ענבל.

עו"ד משה קפלנסקי, המייצג את משפחת לוי יחד עם בנו ד"ר קובי קפלנסקי מאז הגשת התביעה בשנת 2003, אמר ל-ONE: "אין לי בכלל ספק שהחוקרים הפרטיים נשלחו ע"י אחד הגופים הנתבעים כדי לראות אם התרחש הנס ומני לוי פעיל. כך באמצע היום חוקרים פרטיים ניסו להיכנס לבית המשפחה בסיפורים שונים. העיתוי בו הם בחרו לא מקרי, בגלל התחלת שלב ההוכחות ביום ראשון".

בלעדי: ניסיון החדירה של החוקרים

יש לציין כי אחד החוקרים הפרטיים הזדהה כי הוא עובד במשרד חקירות מוכר, אך בדיקת ONE עם בעלי המשרד העלתה כי אותו המשרד כלל לא שלח חוקרים לבית משפחת לוי. בעל המשרד אמר כי הוא יצפה בתמונות המתפרסמות כאן, ועשוי להגיש תלונה במשטרה. עו"ד קפלנסקי כבר הצהיר כי הוא מתכוון להגיש תלונה: "יש פה ניסיון להטרדת עד".

עו"ד משה קפלנסקי הנחה את המשפחה לבדוק אם החוקר הראשון לא ניסה לשתול בבית המשפחה מיקרופונים לצורך האזנה. עו"ד קפלנסקי הוסיף ואמר: "כל מי שרצה עד היום, מטעם החברות השונות, להגיע לבית המשפחה כדי לבוא ולשוחח - איפשרנו לו זאת, וזה היה בתיאום מלא, כך עשינו בהליך הגישור שהיה. אני לא מבין את הניסיון שנעשה ע"י גוף מסוים, שניסה כך לחדור לבית המשפחה".

עו&qout;ד קפלנסקי היום: &qout;לנסיבות אין פה חשיבות&qout; (ניר בוקסנבאום) (ONE)
עו"ד משה קפלנסקי: "העיתוי אינו מקרי" (ניר בוקסנבאום)
 

כזכור, בשנת 2002, בעת שלבש את מדיה של מכבי תל אביב, התמוטט לוי במהלך משחק באצטדיון טדי נגד בית"ר ירושלים ואיבד את הכרתו. הנזק שנגרם לו היה רב, הוא טופל ארוכות בבית לוינשטיין ובהמשך הועבר לחיק משפחתו במצב של צמח. מאז משפחתו מטפלת בו במסירות סביב השעון. ביוני 2011 הלך אביו מורדוך לעולמו.

ד&qout;ר קובי קפלנסקי (ONE)
עו"ד ד"ר קובי קפלנסקי
 
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה