האם אנחנו בדרך לשיתוף פעולה מקצועי בין הפועל ומכבי תל אביב? לפי גורמים בכירים בכדורסל הישראלי, מאמן האדומים והמאמן הלאומי הטרי ארז אלדשטיין קיים לאחרונה פגישת עבודה עם עוזר מאמן הצהובים גיא גודס, בה הציע לו את משרת עוזר מאמן הנבחרת, כך נודע ל-ONE לראשונה.

הפגישה המקצועית בין השניים נערכה בבית קפה באזור ת"א, שם אדלשטיין ביקש מגודס לשקול את משרת עוזר מאמן נבחרת ישראל. הפגישה התקיימה לפני יציאתה של מכבי למילאנו במסגרת משחקי הפלייאוף של היורוליג.

בשיחה עם ONE גודס אישר את קיום הפגישה ואמר, "אין תגובה. דיברנו ברמה העקרונית, אך לא מעבר לזה".

חוזהו של גודס, ששימש בקיץ החולף כעוזרו של ג'ו פרונטי כעוזר מאמן נבחרת בריטניה באליפות אירופה, שם ניצחו האנגלים את ישראל 71:75, הסתיים.

אולם מקורבים לנבחרת בממלכה הבריטית מסרו ל-ONE כי ישנו רצון הדדי להמשיך בהתקשרiת בין  עם גודס, אך בשלב זה המו"מ בין הצדדים על חידוש החוזה תקוע לאור הפסקת המימון של הרשויות בנבחרת האנגלית.

גודס בן ה-44 החל את קריירת האימון ב-2004 בשורות מכבי ראשון לציון וב-2006 מונה לעוזר מאמן במכבי ת"א. שנתיים לאחר מכן עלה לבירה ושימש כמאמן הפועל ירושלים. ב-2010 שב לקדנציה שנייה כעוזר מכבי.

אדלשטיין. מגבש את הצוות (שי לוי)
אדלשטיין. מגבש את הצוות (שי לוי)
 

מועמדים נוספים למשרת העוזר הלאומי הם עופר רון, עוזרו של אדלשטיין בהפועל ת"א, וליאור ליובין, עימו טרם יצרו קשר. מאמן מכבי חיפה דני פרנקו, שרצה בתפקיד, נאלץ לוותר לאור מחויבות למשפחתו בחודשי הקיץ.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה