היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל, עו"ד רונן ויינברג, דורש להרחיק את סנטר מכבי תל אביב, סופקליס שחורציאניטיס, משמונה משחקים. בנוסף ויינברג דורש להטיל על הסנטר היווני קנס של 40 אלף ש"ח, עונש של 16 משחקים על תנאי ו-40 שעות של התנדבות במוסד למניעת אלימות.

כזכור, דקות ספורות לאחר המשחק ניסה שחורציאניטיס לתקוף את אחד מאוהדי הפועל ת"א, שלטענתו קילל אותו, ובדרך פגע בכמה מיושבי היציע.

כפי שפורסם ב-ONE, עו"ד ויינברג עשה זאת על סמך צילומי הטלוויזיה, כאשר משקיף המשחק, שלמה רבינוביץ', לא ראה כלל את האירוע הסוער. אם הדרישה תתקבל במלואה, יחזור סופו לסדרות של חצי הגמר. בכל מקרה, ויינברג ידרוש שסופו יושעה עד העמדתו לדין.

בנוסף, ויינברג דורש להטיל את הפועל משחק רדיוס בפועל בטווח של 50 ק"מ וקנס על סך 25 אלף ש"ח.

בדרישה מתייחס ויינברג גם למרחק הקטן שבין האוהדים לשחקנים: "חיוב הקבוצה להציב סדרנים בכמות מספקת באופן שימנע נוכחות קהל אוהדיה בתחום של 2 מטר לפחות מתחום המגרש, לאורך כל זמן המשחק".

סופו משתולל על קהל הפועל ת"א

מנהל מכבי, ניקולה וויצ'יץ', הגיב לדרישה של ויינברג: "העונש המדובר הוא רק הצעה של היועץ המשפטי וזה לא העונש הסופי של סופו. נראה איך העניינים יסתיימו. דעתי האישית היא שהצעה כזו חמורה מדי, במיוחד לאור התנאים הלוגיסטים בהם שיחקנו אתמול בהדר יוסף באולם בו הקהל יושב על השחקנים כל פעם שמוציאים כדורי חוץ. בנוסף סופו לא פגע באף אחד".

סופו: "צריך להיות חולה נפש כדי לקלל ככה"
שחורציאניטיס אמר: "במהלך הקריירה שיחקתי בהרבה מקומות עוינים אבל אתמול הייתה הפעם הראשונה שאיבדתי את קור הרוח והתפוצצתי".

"מה אמר לי אוהד הפועל? שיחקתי נגד אולימפיאקוס ונגד פנאתינאיקוס שידועות בתור קבוצות עם קהלים חמים מאוד ושמעתי כמעט הכל בעבר, אבל מעולם לא כמו שאוהד הפועל קילל אותי. הוא קילל את אמא שלי ואת אשתי ואז כשהוא קילל את הילדים שלי איבדתי את זה לחלוטין".

בלאגן ביציע (משה חרמון)
בלאגן ביציע (משה חרמון)
 

"אני מבין שאני שחקן מקצוען שמייצג את המדינה שלו וגם מועדון מכובד כמו מכבי ואני באמת מרגיש רע עם איך שהגבתי ואני יודע שהשארתי כתם שחור על הניצחון הגדול של הקבוצה בדרבי".

אני אוהב את המשפחה שלי ולעולם לא אתן לאף אחד להתייחס אליהם כפי שעשו אתמול. חייב להיות גבול לאוהדים - לבני אדם - שמקללים משפחה. אתה צריך להיות חולה נפש כדי להגיד דברים כל כך איומים כנגד משפחה של מישהו".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה