האם מכבי חיפה בדרך להחתמת שם ענק לאימון הקבוצה בעונה הבאה? דיווחים בבולגריה טוענים כי כוכב העבר האגדי של ברצלונה והשם הכי גדול במדינה, חריסטו סטויצ'קוב, מועמד לאימון מכבי חיפה בעונה הבאה.

החלוץ הבולגרי, שהתפרסם בזכות תקופה נהדרת בברצלונה באמצע שנות ה-90, וכשהגיע למקום הרביעי במונדיאל 1994, החל לאמן כאשר הצטרף לצוות האימון של ברצלונה בעונת 2003/2004 לאחר הפרישה, ובעיקר שימש כמאמן התקפה אצל הקטאלונים.

לאחר פרישתו של מאמן נבחרת בולגריה, פלמן מרקוב, בעקבות ההדחה המביכה ביורו 2004 כשסיימה במקום האחרון עם שער זכות בודד. סטויצ'קוב מונה לתפקיד עם תקוות גדולות לקראת מונדיאל 2006 אך לצערו נכשל בניסיון להעפיל לטורניר שנערך בגרמניה.

סטוצ'קוב לא מאמן כרגע ומשמש כפרשן בטלוויזיה הספרדית. קריירת האימון שלו כוללת את נבחרת בולגריה, סלטה ויגו, ליטקס לובץ' כשהקבוצה האחרונה שלו הייתה צסק"א סופיה, אותה אימן במשך תקופה בשנה שעברה.

חריסטו סטויצ´קוב. אגדה (משה חרמון)
חריסטו סטויצ´קוב. אגדה (משה חרמון)
 

לפני כ-4 שנים ביקר סטויצ'קוב בישראל ואמר ל-ONE כי האפשרות לאמן בישראל מעניינת אותו.

אם סטויצ'קוב יגיע לישראל, מדובר בשם הכי גדול שאימן בישראל מאז שלות'ר מתיאוס לקח פיקוד על מכבי נתניה לפני כ-6 שנים.כעת נותר לראות האם מכבי חיפה תגיע לליגה האירופית, דבר שעשוי להשפיע על החלטתו של הבולגרי להגיע לארץ הקודש.

דיווח נוסף בבולגריה מדבר על כך שקשר לבסקי סופיה, ולדימיר גאדז'ב מועמד לקבוצה. בחיפה אמרו ששמו של הקשר אכן עלה וכי הוא מועמד.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה