143 ימים למשחקים בריו והוועד האולימפי החל בשיתוף פעולה חדשני. היום (שלישי) השיק ארגון Hype העולמי את היוזמה החדשה שלו בחסות הוועד האולימפי בישראל: פרויקט "חדשנות טכנולוגית פורצת דרך בספורט". 

הקמפיין העולמי יחל ב-25 בחודש וייטלו בו חלק מיזמים שונים, כמו ה-ISO Soccer - סוג חדש של כדורגל שמשוחק במגרש מרובע. אנדי רם ושותפו העסקי, ינון לנדנברג, פיתחו מיזם חדש שנקרא pulse play, מוצר לשחקני מחבט חובבנים, שיסייע להם בספירת הנקודות. הגמר יקבע איזה מיזם ייצג אותנו בריו, ובו ישפטו בין היתר: אברהם גרנט, יו"ר הוועד האולימפי יגאל כרמי ומנכ״ל הוועד, גילי לוסטיג ויועץ חברת Hype, ד"ר גלעד ויינגרטן.

גילי לוסטיג. &qout;חדשנות וספורט הולכים יחדיו (נעם מורנו)
גילי לוסטיג. "חדשנות וספורט הולכים יחדיו" (נעם מורנו)
 

מנכ״ל חברת Hype, אמיר רווה, התייחס למיזם: "אנו גוף חינוכי המתמקד בחינוך ליזמות וסטרטאפים. השנה החלטנו למקד את כל הפעילות העולמית של Hype בחדשנות בספורט. המשמעות היא שיתקיימו שמונה תחרויות מקבילות לחדשנות בספורט ברחבי העולם (בין היתר: בניו יורק, בלונדון, בסינגפור ובמילאנו), כשבסוף הגמר יתקיים בריו. הפוקוס הוא על חדשנות בספורט, כאשר זה מתייחס לתחום השידורים, הרפואה והבריאות ואספקת מידע לאתלטים, למאמנים ולאוהדים. המטרה כאן היא לייצר חדשנות". 

טל ברנח, בעל קרן השקעות, סיפר: "אני חושב שזו הזדמנות יוצאת דופן לחבר בין ספורט וטכנולוגיה. יש בערך כמאה חברות סטארט אפ ישראליות העוסקות בחיבור של ספורט וטכנולוגיה, וכאן יש ל-Hype הזדמנות נהדרת להרים את הנושא הזה. הקרן שלי משקיעה בחברות בתחילת הדרך בתחומי הטכנולוגיה".

מנכ״ל הוועד האולימפי בישראל, גילי לוסטיג, סיכם: "אנו שמחים על האירוע הזה, חדשנות וספורט הולכים יחדיו והנושאים הכי אותנטיים הם הנושא הטכנולוגי ונושא ההתאוששות. כשמדברים על קצה גבול יכולתו של אדם, אז השמיים הם הגבול והרבה בזכות השיפורים הטכנולוגיים. החיבור לוועד האולימפי הוא מבורך ואנחנו עם חברת Hype לאורך כל הדרך". 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה