יו”ר איגוד הטניס החדש, אבי פרץ, מתחיל לעבוד. האיגוד סיכם על שיתוף פעולה עם חברת “נור” וייצא השבוע בקמפיין פרסומי על גבי אוטובוסים, זאת במטרה לקדם את הענף ולהביא ילדים וספורטאים נוספים למגרשי הטניס ברחבי המדינה.

האיגוד מקיים את הקמפיין בשיתוף עם מועדוני הטניס האזוריים על גבי כ-150 אוטובוסים שינועו באזורים שונים בארץ עם הפרסומת הרלוונטית לכל אזור. מדובר בקמפיין פרסומי ראשון שנעשה בתקופתו של פרץ, קמפיין שנועד לקדם את הענף ולייצר מודעות גדולה יותר למשחק בציבור הרחב.

סרטון נדיר של ג'וקוביץ' בגיל 4 משחק טניס

במסגרת הקמפיין, כל מועדון טניס בחר את קווי האוטובוס האזוריים שבהם הוא רצה לפרסם את המועדון שלו, והלוגו של כל מועדון שכזה מתנוסס על האוטובוסים הללו. האיגוד כמובן עזר לסבסד את רוב הוצאות הפרסום, שיהיה לאורך כל החודש הקרוב על האוטובוסים עם הסלוגן “זה הזמן לטניס”. בנוסף, בקרוב ייצאו סרטוני תדמית ברשתות החברתיות על מנת למשוך ילדים למגרשי הטניס, כדי להגדיל את בסיס הפירמידה של העוסקים בענף ובעזרת המועדונים האזוריים לנסות ולאתר כישרונות חדשים לטניס הישראלי.

היו”ר אבי פרץ אמר: “הסלוגן מתחבר לנו עם המטרה - זה הזמן לטניס. דווקא בתקופה שכזאת עם משבר הקורונה והריחוק החברתי, כשצריך להתאמן ולשחק בצורה שאנחנו לא רגילים לה, היינו חייבים לחשוב מחוץ לקופסה גם בשיווק ולכן נצא בקמפיין חדש וייחודי. אני מקווה שזה יגרום לילדים להגיע בהמוניהם למגרשי הטניס, כך שנוכל להתבסס עליהם בעתיד ולהחזיר את הענף למקום הראוי לו. טניס זה הספורט הכי בריא, כי הוא משוחק באוויר הפתוח עם ריחוק פיזי בין שחקן לשחקן כך שהוא מושלם לתקופה שכזו, ואנחנו מאוד רוצים להעיר את הענף עם יצירת מודעות לכך. כולם בענף שלנו רוצים לגדול ולהתפתח עם כמה שיותר ילדים שישחקו טניס”.

בתוך כך, עקב ירידה בפעילות, בין היתר כתוצאה מכך שחלק מהתחרויות הבינלאומיות בוטלו בגלל מגפת הקורונה, התקציב השנתי של האיגוד צפוי לרדת ל-8.9 מיליון שקל. מדובר בירידה של כ-20% בפעילות, אך כאמור באיגוד מנסים כעת בעיקר להתרכז בפיתוח הדור הבא, עם הבאתם של שחקנים צעירים נוספים למגרשי הטניס ברחבי הארץ. בימים הקרובים פרץ צפוי לסכם על כך שהאקדמיה לטניס תמשיך לפעול במסגרת המרכז.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה