כאילו לא היו לרון דניס מספיק צרות על הראש, כעת המתיחות בין שני הנהגים שלו מאיימת לשבור שיאים חדשים אחרי המירוץ בבלגיה. כזכור, בתחילת המירוץ פרננדו אלונסו דחק את חברו לקבוצת מקלארן, לואיס המילטון, באגרסיביות רבה מהמסלול ולא איפשר לו לעקוף.

המילטון ביקר את הצעד והצהיר ש"כך לא מתנהגים לחבר באותה קבוצה". בכלל, בחודשים האחרונים המתיחות בין השניים רק הולכת וגוברת. הם אינם מדברים זה עם זה. גם כאשר שניהם חוצים את קוו הסיום במקומות הראשונים, לא רואים שום הבעת סולידריות או חיבה זה לזה.

לטענת רבים כל המתיחות הזאת נובעת מההחלטה שקיבל דניס בזמנו לא ליצור היררכיה ברורה בקבוצה ע"י הכתרתו של פרננדו אלונסו כנהג מספר 1 ולואיס המילטון הרוקי כנהג השני. דניס העדיף להצהיר ששניהם נהגים שווי מעמד וכי כל עניין המעמדות בקבוצה פס מן העולם.

כעת הוא מגבה את ההחלטה שלו גם לאחר האירועי בלגיה: "זוהי מדיניות שתמיד קיימתי, זה הגיוני לחלוטין בעיניי להעניק יחס שווה לשני הנהגים שלך וזה אומר שוויוניות מלאה בכל דבר. רק כך אני יכול להגן על עצמי אם אחד הנהגים שלי בא ומתלונן על קיפוח או יחס מפלה".



"הוגנות זה עיקרון בסיס בספורט", אמר ראש הקבוצה שספג בשבוע שעבר קנס של 100 מיליון דולר על ריגול תעשייתי, "האופציה הכי קלה היא למנות נהג אחד לנהג הראשון ונהג אחר לנהג השני הבעיה היא שזה יוצר מעמדות בכל הקבוצה, גם בצוותים הטכניים ובשאר המקומות".

"אני מקבל את המצב כמחיר שאני נאלץ לשלם על ההחלטה שלי ועל זה שאני אומר לנהגים שלי: 'קיבלתם את הכול, תתחרו על המסלול ואל תפעילו עלי לחץ מחוץ למסלול'. למרות כל זאת, אין ספק שחומרת המצב השנה גדולה יותר מבשנים הקודמות, מכל מיני סיבות".



"ברוב הפעמיםף אין בעיה מאחר ונהג אחד הוא באופן טבעי מוכשר וטוב יותר מנהג אחר. עכשיו כולם יכולים להבין את המצב שבו אני נמצא, כאשר שני הנהגים שלי הם בעלי גישה דומה ואופי דומה. שניהם נהגים גדולים וזה טבעי שיהיה חיכוך".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה