ישראל היא ב- Top5 העולמי בגיימינג - כך הכריעו תוצאות טורניר ה- Dota2, משחק הקרבות הפופולארי, שבהם קטפה נבחרת פלאריום-ישראל את המקום החמישי, ובסך המשחקים התברגה במקום ה- 11 מתוך כ- 50 מדינות שהשתתפו בתחרות

עידו ברוש, יו"ר העמותה לגיימינג תחרותי בישראל: "אני גאה על ההישג של הנבחרת. כמדי שנה, ישראל מוכיחה שהיא נמצאת על מפת הגיימינג העולמית ומדובר בצעד נוסף בדרך לקבלת הכרה ממשלתית בספורט האלקטרוני כענף ספורט בישראל".

באליפות העולם בספורט אלקטרוני 2019 שהתקיימה בסיאול שבקוריאה, נבחרת פלאריום-ישראל, שהתחרתה בכ-50 מדינות ברחבי העולם, העפילה למקום החמישי בטורניר Dota2 – אחד מבין שלושה משחקים בהם התחרתה, ובהם משחק ה- Tekken7 ומשחק הכדורגל PES (המתחרה הגדול של FIFA). בסך הכל, בשקלול הישגי שלושת המשחקים בהם התחרתה, התברגה הנבחרת למקום ה- 11 בתחרות.

עידו ברוש, יו"ר העמותה לגיימינג תחרותי (מיכאל שוסטין)עידו ברוש, יו"ר העמותה לגיימינג תחרותי (מיכאל שוסטין)

"אני גאה על ההישג של הנבחרת. כמדי שנה, ישראל מוכיחה שהיא נמצאת על מפת הגיימינג העולמית. לצד זאת, אני סבור ומשוכנע שאם ישראל תצטרף למדינות שבהן ענף הספורט האלקטרוני מוכר ומתוקצב ע"י הממשלה נוכל להעפיל גבוה יותר ואף לזכות בתואר אלופת העולם בגיימינג", אומר עידו ברוש, יו"ר העמותה לגיימינג תחרותי וחבר בוועדת ההנהגה של הפדרציה העולמית לספורט אלקטרוני. "אין לי ספק, שמדובר בצעד נוסף בדרך לקבלת הכרה ממשלתית בספורט האלקטרוני כענף ספורט בישראל".

גבי שלאל, מייסד ו-CMO של פלאריום: "אנו שמחים על בחירתנו לתמוך בנבחרת הישראלית בדרכה לאליפות העולם בספורט אלקטרוני. אנו משוכנעים שהתמיכה והליווי שלנו לצד הכישורים והיכולות של חברי הנבחרת היוו תמהיל מוצלח להישגי הנבחרת, ולמיצוב של ישראל כשחקנית בולטת בענף הגיימינג העולמי".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה