הצרות הניהוליות בברצלונה לא תמו עם התפטרותו של הנשיא ז’וזפ מריה ברתומאו ובזמן שבמועדון מחכים לבחירות, ראשיו פרסמו הבוקר (שישי) הודעה מעודדת בפן הכלכלי, כשהודיעו על המשך ההתקשרות עם הספונסר הראשי “ראקוטן” עד קיץ 2022. המשמעות – שמה של חברת שירותי האינטרנט היפנית ימשיך להתנוסס על מדי הבלאוגרנה בשנתיים הקרובות.

למעשה, הצדדים מימשו את האופציה להארכה שנכללה בחתימה הראשונית ביניהם ב-2017. “ראקוטן תמשיך להיות השותפה הגלובלית העיקרית של המועדון ושמה ימשיך להתנוסס על מדי הקבוצה גם בעונת 2021/2022”, נכתב בהודעה שפרסמה ברצלונה. 

“לאחר מימוש האופציה, ברצלונה וראקוטן ימשיכו לשתף פעולה יחד בפרויקטים עתידיים וחדשניים בעלי השפעה עולמית, ובכך ימשיכו לבסס את המיקום ונוכחות המותג שלהם בשווקים השונים ברמה בינלאומית”, הוסיפה סגנית האלופה בהודעתה.

במהלך המשחק המאמן עשה את אתגר הבקבוק
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה