יאניק סינר, הטניסאי הטוב בעולם שזכה אמש בטורניר מיאמי, נבחר כשגריר של מותג הדרמו-קוסמטיקה, לה רוש-פוזה, כחלק מקמפיין עולמי להעלאת המודעות להגנה מפני השמש.

שיתוף פעולה ארוך טווח זה נועד להתמודד עם חוסר המודעות בנוגע לחשיבות שימוש במוצרים להגנה מהשמש והצורך בהגנה מפני קרני UV מזיקות.

הקמפיין בכיכובו של סינר יעלה במהלך חודש אפריל במדיה החברתית והוא יתמקד בהעלאת המודעות, במניעה ובחינוך בנימה משעשעת, כדי להתחבר לקהל הרחב ולדור ה-Z.

במקביל, לה רוש-פוזה תצא בפרסום רחב במספר טורנירי טניס עולמיים בהם סינר ישחק.

האיטלקי בן ה-22 הוא אחד הכוכבים העולים בטניס העולמי והוא נמצא בכושר מצוין אחרי שזכה בתואר ה-13 בקריירה שלו והשלישי רק ב-2024. מתחילת השנה הוא רשם 25 ניצחונות מ-26 משחקים ונוצח רק על ידי קרלוס אלקראס.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה