ג’וב חדש למוני ברוש, מנכ”ל בית”ר ירושלים בעבר. עמי פינשטיין, מנכ"ל ‘איוונטים - זאפה ישראל’ הודיע על מינוי מוני ברוש לסמנכ"ל הספורט בקבוצה. במסגרת תפקידו ברוש יהיה אחראי על כל פעילות הספורט של החברה הכוללת פתרונות כרטוס מהמתקדמים בעולם למועדוני ספורט, התאחדויות ועוד ושיווק ומכירת כרטיסים לחובבי הספורט הישראלים לאירועי הספורט המובילים בעולם. בנוסף, הקמת מתחמי אוהדים, אירועי ספורט ויזום משחקי ידידות עם קבוצות מהמובילות בעולם אשר נמנות על לקוחות איוונטים העולמית.

“לברוש ניסיון מוכח במימוש והגדלת הפוטנציאל העסקי, תוך ראייה מערכתית וחשיבה יצירתית וחדשנית, יחד עם ניסיון רב בהקמה והובלה של ארגונים עם פרופיל תקשורתי גבוה”, נכתב בהודעת איוונטים – זאפה ישראל.

ברוש שימש כאמור כמנכ"ל בית"ר ירושלים (בין השנים 2018-2022). לפני כן שימש כסמנכ"ל פיתוח עסקי וניו מדיה בקבוצת התקשורת אימג'ין מדיה, מנהל פיתוח עסקי ומנכ"ל NRG בקבוצת מעריב, סמנכ"ל מסחר ופיתוח עסקי בקבוצת RGE, שכללה את ערוץ הספורט, ערוץ הילדים וערוץ 8  - ועוד תפקידים מגוונים במדיות השונות.

אלי אוחנה ומוני ברוש (חגי מיכאלי)אלי אוחנה ומוני ברוש (חגי מיכאלי)

עם סיום תפקידו בבית״ר ירושלים, עסק ברוש בייעוץ לחברות וגופים בנושא דיגיטל, פיתוח עסקי, שיווק, מרצ’נדייז ועוד. בנוסף ייעץ למספר סטארט אפים בתחומי טכנולוגיה וספורט.

מוני ברוש אמר: "אני שמח להצטרף לקבוצת איוונטים, שהיא קבוצת הבידור הגדולה בישראל ולבסס את פעילות החברה בתחום הספורט. הגיע הזמן להביא את תרבות הספורט האירופאית לישראל ולייצר חווית אוהד אופטימלית מקצה לקצה – מתהליך רכישת המנוי/כרטיס, דרך מתחמי אוהדים ועד לכניסה חלקה למשחק עצמו. הטכנולוגיה המוכחת של קבוצת איוונטים בעולם משמשת עשרות מועדונים ברחבי העולם כולל אירועי ספורט עולמיים כגון אולימפיאדות ועוד, ואת כל אלה ננגיש לאוהדים והמועדונים בישראל”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה