הרשת החברתית טיקטוק, פלטפורמת התוכן הדיגיטלית, הוכרזה כשותפה גלובלית רשמית של משחקי היורו לנשים 2022. השותפות, שממשיכה למעשה את החסות שנתנה טיקטוק למשחקי יורו 2020, מכוונת להפוך את המשחקים והתוכן של עולם הכדורגל לנגישים יותר עבור קהילת אוהדי הכדורגל.  

בשנים האחרונות טיקטוק ראתה צמיחה אדירה בתוכן שקשור לספורט נשים בפלטפורמה. ההאשטאג #Womeninsport צבר קרוב למיליארד צפיות, נבחרת הנשים של אנגליה יצרה תוכן מאחורי הקלעים במהלך משחקים, ברנלי מהפרמייר ליג שידרה את כל המשחקים הביתיים של העונה האחרונה בשידור חי בטיקטוק. 

גיא-לורן אפשטיין, ראש השיווק של אופ"א, אמר: "אנחנו נרגשים שוב לשתף פעולה עם טיקטוק, והפעם באירוע הספורט הגדול ביותר אי פעם לנשים של אופ"א. אנחנו עדים לגדילה של ענף הכדורגל בטיקטוק אותה מובילים האוהדים, יוצרים והקבוצות עצמן. צמיחה זו מרגשת מאוד ואנו מצפים להשיק את אירוע הבכורה של הספורט לקיץ הקרוב בהשתתפות כמה משחקניות הכדורגל המובילות בעולם, באמצעות תוכן ייחודי, יצירתי ומרתק. זו תקופה מרגשת להיות אוהד כדורגל".

ריץ' ווטרוורת', מנהל הפעילות של טיקטוק אירופה, הוסיף: “מאז השותפות שלנו עם אופ"א ליורו 2020, ראינו את טיקטוק הופכת לבית למעריצי כדורגל, הודות לקריאייטורים והשחקנים ששיתפו את התשוקה שלהם למשחק האהוב, בצורה הייחודית של טיקטוק. אנחנו שמחים מאד להמשיך את השותפות הזו כפלטפורמת הבידור הרשמית של אליפות אירופה בכדורגל נשים ולקחת חלק בקידום ערכים של שוויון והכללה בכדורגל באמצעות #SwipeOutHate של טיקטוק ו-#EqualGame של אופ"א".

האוהד שמצייר עם כסא את קארים בנזמה
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה