חברת אקסוניוס השיקה היום (רביעי) קמפיין מיוחד בשם "לשלוט במורכבות" בהשתתפות סימון ביילס, אלופת העולם בהתעמלות, ואיימי ברים, אלופת תחרות הקרוספיט. אקסוניוס הוא סטארט-אפ המדגיש בפעילותו את המרכיב האנושי של עולם אבטחת הסייבר.

ביילס שיתפה: "במהלך הקריירה שלי התמודדתי עם מצוקות ועם מצבים מורכבים והיכולת שלי להתגבר עליהן נטועה בתמיכה המשפחתית החזקה שקיבלתי. כולנו מאותגרים כיום על ידי מצוקות ברמות שונות הנובעות מהעידן הדיגיטלי, ואקסוניוס מספקת לקהילת אבטחת הסייבר תמיכה המאפשרת להתמודד עם סביבות מורכבות. בסופו של דבר, מערכות תומכות הן קריטיות בימים אלה, המאתגרים ביותר של חיינו".

במסגרת הקמפיין, השתיים יספרו על ההתמודדות שלהן עם מצבים מורכבים שחוו במהלך פעילותן הספורטיבית ובחיי היום יום שלהן בסדרת סרטונים. כל פרק יציג את ההקבלה בין האופן שהספורטאיות ניצבו בפני מצוקה, התאימו את עצמן אליה ולמדו ממנה.

ביילס בקמפיין עם חברת סייבר ישראלית
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה