הפועל חולון השיקה היום (שני) את מדי הקבוצה החדשים לעונת 2021/22. העיצוב ממשיך את מיתוג המועדון לאורך השנים כשמוטיב הנמר, סמלו של המועדון, מקבל ביטוי מדויק על הגופייה באמצעות פרוות הפסים המיוחדת.
מוטיב נוסף, ציפורניו של הנמר, מופיעות אף הן אם כי במרומז, על מכנסי המשחק בצורה של משיכות צהובות המדמות את שריטות ציפורניו. לוגו המועדון מעטר את חגורת המכנס ופונט ייחודי בעברית ובאנגלית מציג את מספרי ושמות השחקנים בהתאמה במסגרת המשחקים המקומית והאירופית.
תהיה זו הפעם השנייה בה תשחק הקבוצה עם מדים שעוצבו במיוחד עבורה, כשהפעם הקודמת הייתה בעונת 2007/08, עונת האליפות. על העיצוב אחראי מנהל המיתוג של המועדון, אורן שדה, על הביצוע אמונה המלבישה הרשמית של המועדון KELME.
בתוך כך חולוניה גם הכריזה על ספונסר חדש – רשת אושי אושי. מהמועדון נמסר: "אנו מברכים את רשת אושי אושי על הצטרפותה למשפחה הסגולה. לכבוד הוא לנו שרשת שחרטה על דגלה את המילה איכות בחרה לשתף פעולה עם הפועל חולון. ברוכים הבאים אושי אושי ובהצלחה".