חברת פי אם איי, המתמחה בייצור, שיווק והפצה עולמיים של צעצועים ומשחקים ממותגים, החלה לשווק בכל רחבי העולם בובות בדמות שחקני נבחרות הכדורגל האירופיים ומרצ'נדייז של משחקי יורו 2020, שנערך בימים אלה לאחר שנדחה בשל התפרצות נגיף הקורונה.

החברה (PMI TOYS), בניהולם של בועז דקל ובנו עומר דקל, מחזיקה זיכיון מ-UEFA ומציעה לרגל המשחקים בובות עם דמויות שחקני הכדורגל מפורסמים, ביניהם רונאלדו, הארי קיין, צ'ירו אימובילה, אנטואן גריזמן ועוד רבים וטובים, אותם ניתן לרכוש בחנויות בכל רחבי העולם, באצטדיונים ובאתרי הסחר המובילים, בהם אמזון ורשתות צעצועים וקמעונאות מובילות באירופה.

כריסטיאנו רונאלדו (רויטרס)כריסטיאנו רונאלדו (רויטרס)

להערכת המנכ”ל בועז דקל, היקף מכירות המרצ'נדייז בכלל משחקי היורו הנוכחיים יעקוף את רף 100 מיליון האירו. דקל היה בצוות המייסדים של עיתון חדשות וניהל את מערך ההפצה. בשנת 1989, הוא הקים את בר שיווק והפצה וכיום הוא מוביל את פי אם איי. מערך ההפצה הנרחב של החברה ברחבי העולם מנוהל ממטה החברה בתל אביב על ידי צוות מגוון, מיומן ומנוסה של עובדים מכל המגזרים והמגדרים של החברה הישראלית.

חברת PMI נוסדה ב-1995 ופעילה בתחום רכישת זכויות לייצור, שיווק והפצה של מותגים טרנדיים בכל רחבי העולם. מאז הקמתה, החברה הייתה מעורבת ברוב הלהיטים הגדולים ביותר במגזר זכויות מסחור המותגים בארץ ובעולם בהם: פורטנייט, הארי פוטר, ספייס ג'אם, ליגת הצדק, WWE  ומותגי ניקלודיאון של ויאקום, כגון מפרץ ההרפתקאות, בייבי שארק, פפה פיג,  UEFA ושחקני הכדורגל בעולם, אמונגס, פוקימון, פאוור ריינג'רס, צבי הנינג'ה, סופרגול ועוד.

אנדרטייקר (אינסטגרם)אנדרטייקר (אינסטגרם)

לחברת פי אם איי מערך הפצה בין-לאומי המכסה מעל ל-100 מדינות באמצעות מפיצים מתמחים. ההפצה הרב-ערוצית מנוהלת במקביל באמצעות חנויות מקוונות וחנויות פיזיות, על בסיס סיטונאי וקמעונאי, הכוללת את אמזון, וואלמרט, טארגט, CVS ורשתות צעצועים וקמעונאות מובילות באירופה ובאסיה.

צפו: סרטון ההצגה של ממפיס בברצלונה
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה