מועדון האוהדים הפועל ירושלים, שהעפיל לליגת העל בכדורגל, סיכם על חיזוק ראשון ומשמעותי, בדמות ספונסר ראשי חדש. המועדון האדום מהבירה סיכם היום (רביעי) עם קבוצת ״מינקובסקי" - המאגדת חברות החזקות, השקעות ופרסום, אשר המובילה בהן היא ״מינקובסקי תקשורת״ - ממשרד יחסי הציבור הגדולים בישראל.

במסגרת החסות יתנוסס לוגו קבוצת ״מינקובסקי״ בקדמת חולצות המשחק של הפועל ירושלים. מינקובסקי תקשורת מייצגת קרוב ל-200 לקוחות בעולמות האסטרטגיה, השיווק, הפרסום, האפליקציות וניהול התדמית, בוורטיקלים של הייטק, שוק ההון, נדל״ן, קמעונאות ועמותות. בין לקוחות החברה: סימילר ווב, אפספלייר, קייטו נטוורקס, סייבריזן, מיי הרטיג׳, איירון סורס, פייוניר, וולט, גינדי החזקות וחברות רבות נוספות. 

שחקני הפועל ירושלים חוגגים (אורן בן חקון)שחקני הפועל ירושלים חוגגים (אורן בן חקון)

מנכ"ל הפועל ירושלים, אורי שירצקי, אמר לאחר החתימה על ההסכם: ״אנחנו מאושרים לקראת השותפות החדשה והמיוחדת כל כך עם קבוצת מינקובסקי. אנו מאמינים שבעזרתם נמשיך להיות כוח שונה ומשמעותי בכדורגל הישראלי, ורק נוסיף ונתעצם לקראת האתגר המרגש הבא״.

בעלי קבוצת “מינקובסקי”, עידו מינקובסקי, אמר: ״הפועל ירושלים בכדורגל היא הדבר הכי אופטימי שאני מזהה כיום בספורט הישראלי: העובדה שהאוהדים לקחו את גורלם בידיהם ומנהלים קבוצה מקצוענית, חפה מאינטרסים זרים; המעורבות של המועדון בחיי הקהילה והפניית המבט לאוכלוסיות השונות – מקהילת הלהט"ב עד לסיוע לילדים בסיכון”.

שחקני הפועל ירושלים חוגגים (אורן בן חקון)שחקני הפועל ירושלים חוגגים (אורן בן חקון)

מינקובסקי הוסיף: “העובדה כי הקהילה של הפועל ירושלים ייצרה אזור ספורטיבי משפחתי, עם שיווין מגדרי, חף מאלימות, המתאפיין ביציבות מערכתית – בניצחונות כמו בהפסדים; והבסיס השורשי של אלפים רבים של ילדים ברחבי ירושלים והארץ כולה. במילים אחרות: זוהי קבוצת הספורט המקומית היחידה שאני לא צריך לעשות לה יחסי ציבור – הם מדברים בעד בעצמם, ולי רק נותר ליהנות ולעודד".

שער נצחון בנגיחה לחמד רגע לפני הפלייאוף
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה