בית”ר ירושלים הודיעה על הסכם חסות ראשי עם קבוצת מילניום לעונת 2019/20. מדובר בחברה מובילה בעולם הלוגיסטיקה, מספקת שירותים ופתרונות לוגיסטיים בתחומי ההובלה, האחסנה והשירותים. הקבוצה, שקיימת מעל ל-20 שנים מאגדת תחתיה שמונה סניפים בפריסה ארצית. כחלק מהסכם החסות, יתנוסס לוגו החברה בקדמת החולצות של הקבוצה הבוגרת, ומהיום תיקרא הקבוצה בית"ר "מילניום" ירושלים. עלות העסקה הינה 1.5 מיליון שקלים, עם אופציה להארכה בעונה נוספת תמורת 1.9 מיליון שקלים.
 
בעלי המועדון, משה חוגג, אמר לאחר החתימה על ההסכם: "קבוצת מילניום הנה חברה גדולה ונחשבת מאוד בתחומה, ואנחנו שמחים על החלטתה להצטרף למשפחת בית"ר ירושלים. קבוצת מילניום תהנה מחשיפה אדירה, ומהיום היא חלק מהמותג שלנו. אנו מודים לחברה על הבחירה בדרך החדשה ועל הרצון המשותף להיות חלק בלתי נפרד מהמועדון. החתימה עם מילניום מביאה לידי ביטוי עלייה משמעותית בהיקף הספונסרים שמתחברים למועדון ואת הבעת האמון במותג שהולך בדרך הבית״רית של ואהבת לרעך כמוך".

מה היה חושב ז'בוטינסקי על בית"ר הנוכחית?

בעלי החברה, האחים פיני ושמעון סבח, מסרו: ״כאוהדים שמלווים את הקבוצה כבר עשרות שנים זהו יום מרגש עבורנו, קבוצת מילניום ובית"ר חולקות חזון וערכים משותפים. אנו מברכים על הדרך של המועדון ועל המסר בו הוא דוגל - ואהבת לרעך כמוך, ומאמינים כי בעבודה שיווקית משותפת של בית"ר מילניום ירושלים, נצמיח את 2 המותגים להצלחות גדולות ומשותפות.

משה חוגג והספונסרים החדשים של בית"ר (דוברות בית"ר ירושלים) (מערכת ONE)משה חוגג והספונסרים החדשים של בית"ר (דוברות בית"ר ירושלים) (מערכת ONE)

בטקס שנערך היום (חמישי) השתתפו בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, יו"ר המועדון אלי אוחנה ומנכ"ל המועדון, ומטעם חברת “מילניום” הגיעו הבעלים ומנכ"ל הקבוצה, שמעון סבח, מנהלי הפיתוח העסקי ומנהל חטיבת הדלקים.

משה חוגג והספונסר החדש ( דוברות בית''ר ירשוליים) (מערכת ONE)משה חוגג והספונסר החדש ( דוברות בית''ר ירשוליים) (מערכת ONE)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה