בית"ר ירושלים אומנם לא הצליחה העונה מבחינה מקצועית, אבל אם משה חוגג מחפש איזו סיבה לנחמה, היא שהקבוצה שלו הייתה הפופולרית ביותר בקרב מנחשי הווינר. משחקי הקבוצה במהלך עונת 2018/2019 הכניסו כ-30 מיליון ש"ח, כמיליון ש"ח יותר ממכבי חיפה הממוקמת במקום השני. את החמישייה הפותחת במדד הפופולריות של מנחשי ישראל משלימות בהתאמה הפועל באר שבע, מכבי והפועל ת"א.

נתונים נוספים מעניינים שעולים מהעונה האחרונה מלמדים בין היתר, שאצטדיון סמי עופר רחוק מלהיות מבצרה של מכבי חיפה, שכן היא הקבוצה שהכי כדאי להמר שתפסיד במשחקי הבית שלה. על כל שקל שמנחשי הווינר שמו הם הרוויחו בממוצע 1.31 ש"ח בסינגל על הפסדיה בכרמל. לעומתה, הפועל רעננה הייתה הקבוצה שהכי השתלם להמר על ניצחונה הביתי. על כל שקל שמנחשי הווינר שמו הם הרוויחו בממוצע 1.21 ש"ח בהימור הסינגל על ניצחונה.

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים (עמית מצפה)שחקני מכבי חיפה מאוכזבים (עמית מצפה)

מחזיקת הגביע בני יהודה היא קבוצת החוץ ששימחה הכי הרבה את מנחשי הווינר, על כל שקל שמנחשי הווינר שמו הם הרוויחו בממוצע 1.57 ש"ח בהימורי הסינגל. לעומתה רעננה שמרה על איזון ובניגוד למשחקי הבית שלה, היא קבוצת החוץ שהכי התקשתה במהלך העונה.

המשחק שהוציא את אחוז מנחשי הווינר הגדול ביותר עם חיוך על פניהם, היה ניצחון החוץ של הפועל באר שבע על בני יהודה (2:3) במסגרת משחקי הפלייאוף העליון. על כל שקל שמנחשי הווינר שמו הם הרוויחו בממוצע 1.23 ש"ח. לעומת זאת המשחק שהביא לאחוז הכי גבוהה של מנחשים מאוכזבים, היה במפגש בין בני סכנין למכבי פתח תקווה במסגרת משחקי הפלייאוף התחתון (1:1), בו רק כ-19% מהמנחשים ראו את הנולד.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה