רגע לפני שריאל מדריד מגיעה לגמר ליגת האלופות השלישי שלה ברצף, מחזיקת גביע האלופות בשנתיים האלופות מכריזה על שת”פ עם מותג הטיפוח הגברי NIVEA MEN תחת הסלוגן “Preparation is everything”.

השת”פ יכלול לא פחות מ-70 מדינות אשר ייהנו מהקמפיין החדש, המציג את ההכנות בחדר ההלבשה של ריאל מדריד (כהמשך ישיר לסלוגן ההכנות) עם כוכבי הקבוצה: סרחיו ראמוס, מרסלו, איסקו ולוקאס ואסקס. סלוגן השת”פ מתחבר ישירות לנתונים אשר מראים כי ההכנות לקראת המשחק מהוות משאב חשוב ביותר לכדורגלנים מקצועיים הן בפן הביטחון העצמי והן בביצועים בפועל.

ריאל מדריד בקמפיין של NIVEA MEN

NIVEA MEN רואה בריאל מדריד כפרטנרית טבעית למהלך, שכן 71 אחוז מאוהדי הספורט מעידים על ביטחון במוצר צריכה כאשר הם יודעים שגם כוכבי הספורט שלהם משתמשים בו. תחברו לכך את העובדה שלריאל מדריד יש כחצי מליארד אוהדים בעולם והמשוואה נראית אפילו ברורה יותר.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה