אריק קאנטונה הוא אחד מהשחקנים האהובים על ידי אוהדי מנצ'סטר יונייטד. הצרפתי נחשב לסמל באולד טראפורד, אך לאחרונה, הצליח לעצבן מאוד את אוהדי השדים האדומים לאחר שעיצב את מדיה החדשים של הקבוצה.

שחקן העבר הצרפתי, בצוותא עם נייקי, עיצב את התלבושת שתלבש יונייטד בעונה הבאה ושילב בתוך העיצוב, כמובן, את סימן ההיכר שלו - הצווארון. התלבושת, בצבע אדום, לא תכלול את המשבצות שהופיעו השנה על החולצות, אך תכלול צווארון שחור וכמובן את סמל הקבוצה, לוגו נייקי והלוגו של ספונסר הקבוצה, AON.

אוהדי הקבוצה לא התרשמו מהעיצוב של האליל והביעו את זעמם על העובדה שהקבוצה החליפה את מדי הקבוצה בצורה דרסטית בפעם השישית ב-6 שנים. ע"פ האוהדים, המועדון גוזל את כספם ללא סיבה.

אוהד יונייטד, פול ווד, אמר ל"דיילי מייל": "המועדון מרושש אותנו, לא מספיק שמנוי עונתי עולה הרבה יותר מקבוצות אחרות, הם גם מצפים שנשלם 50 פאונד נוספים כל שנה על חולצה חדשה, זו חוצפה".

אוהדי מנצ´סטר יונייטד. זועמים על ההנלה (GettyImages)
אוהדי מנצ´סטר יונייטד. זועמים על ההנהלה (GettyImages)
 

מנצ'סטר יונייטד הוא אחד מהמועדונים המרוויחים בעולם בהכנסה ממכירת אביזרים נלווים עם כ-333 מיליון פאונד בשנה. כ-160 מיליון פאונד מגיעים ממכירת כ-1.4 מיליון חולצות.

זעם האוהדים מגיע בעקבות העובדה שבשנת 2000 התחייבו קבוצות הפרמייר ליג להשיק סט בגדים חדש מדי שנתיים, הסכם בו כמעט אף אחת מהקבוצות אינה עומדת, למעט ארסנל. כעת נותר לראות האם האוהדים יצביעו ברגליים ולא יקנו את החולצות החדשות שיושקו באוגוסט.

רובין ואן פרסי. יאמץ את הצווארון?  (רויטרס)
רובין ואן פרסי. יאמץ את הצווארון? (רויטרס)
 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה