בעוד כחודשיים נבחרת ישראל תפתח את מוקדמות יורו 2020 ולקראת המשחקים היא השיקה היום (שלישי) קמפיין ממותג חדש, דבר ייחודי שטרם נעשה קודם לכן בארץ בנוגע לנבחרת הלאומית. במסגרת הקמפיין, חולצת השחקנים זכתה לשדרוג ובהתאחדות לכדורגל אף הפחיתו את מחירי הכרטיסים על מנת לקרב את האוהדים לנבחרת.

הקמפיין החדש של נבחרת ישראל

חולצת הנבחרת שתימכר לאוהדים זכתה לשדרוג של V, שמייצג את המילה Victory באנגלית, שפירושה הוא ניצחון. בהתאחדות מאמינים מאוד ברוח החיובית והחדשה שנושבת בנבחרת ובקרוב הם יחלו במכירת החולצות החדשות לאוהדים.

חולצת הנבחרת המשודרגת ב-V (אסי ממן)חולצת הנבחרת המשודרגת ב-V (אסי ממן)

בנוסף, יו”ר ההתאחדות לשעבר, משה שינו זוארץ, דאג לפני העזיבה שלו להפחית את מחירי הכרטיסים למשחקי הנבחרת. אחרי הקמפיין הקודם בליגת האומות, בהתאחדות הסיקו מסקנות ודאגו למחיר עממי שכולם יוכלו לעמוד בו, בניגוד לעבר.

ההתאחדות פתחה במכירה הערב, דרך אתר אינטרנט חדש שנועד לקרב את האוהדים לנבחרת ויציע רכישת מוצרים של הנבחרת ומגוון הטבות. מחירי הכרטיסים יתחלקו לשלוש קטגוריות, כאשר 50 אחוז מסך כל הכרטיסים יימכרו במחיר אחיד של 55 שקלים כולל עמלה בקטגוריה 3. מנוי לחמשת משחקי הבית בקטגוריה זו יעלה 235 שקלים ומנוי לשני משחקים יעלה רק 90 שקלים.

מחירי הכרטיסים למוקדמות היורו (ההתאחדות לכדורגל)מחירי הכרטיסים למוקדמות היורו (ההתאחדות לכדורגל)

המחירים של תא הכסף יהיו 250 שקל לכרטיס בודד, 1,000 שקל למנוי שכולל את כל חמשת המשחקים בארץ ומנוי לשני משחקים יעלה 500 שקל. בקטגוריה 1 המחירים יעמדו על 150 שקלים לבוגר ו-75 שקלים לכרטיס מוזל. בקטגוריה 2 המחירים יהיו 50 ו-100 שקל למשחק. בהתאחדות הבהירו כי מחירי המנויים והכרטיסים נקבעו מראש ולא ישתנו לאורך כל הקמפיין.

המשחקים הראשונים בארץ, מול סלובניה (21 במרץ) ומול אוסטריה (24 במרץ) יהיו באצטדיון סמי עופר. לאחר מכן, הנבחרת תארח את מקדוניה (5 בספטמבר) ואת לטביה (15 באוקטובר) באצטדיון טרנר בבאר שבע. בסיום הקמפיין, תגיע נבחרת פולין ב-16 בנובמבר לאצטדיון טדי בירושלים.

נבחרת ישראל בתמונה קבוצתית (ההתאחדות לכדורגל)נבחרת ישראל בתמונה קבוצתית (ההתאחדות לכדורגל)
מנור סולומון, שרן ייני ודור פרץ עם קמע נבחרת ישראל (רדאד ג'בארה)מנור סולומון, שרן ייני ודור פרץ עם קמע נבחרת ישראל (רדאד ג'בארה)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה