מכבי חיפה אולי לא רושמת הצלחות על כר הדשא, אבל לפחות מבחינה כלכלית היא יכולה לרשום לעצמה הישג מרשים מאוד. ל-ONE נודע כי 11 תאי הצפייה המרוהטים בסמי עופר נמכרו למשחקי קבוצת מכבי חיפה העונה. מדובר בהישג יוצא דופן שכן עד כה בארבע שנות האצטדיון, קומת תאי הצפייה כמעט ולא אוכלסה ובמרבית המשחקים כלל לא נפתחה.

כמו כן נודע כי לאור הביקוש, החלו לרהט בימים אלו עוד חמישה תאים ולמכור אף אותם, ואת אותם תאים שכרו בעיקר חברות גדולות וידועות במשק. קומת תאי ה-VIP בסמי עופר נחשבת ליוקרתית מאוד עם עשרה מקומות ישיבה בכל תא בדומה למועדונים הגדולים באירופה. בקומת התאים יש טרקלין מפואר, הכולל דיג’יי ובר אלכוהול משובח.

תאי הצפייה בסמי עופר (האתר הרשמי של מכבי חיפה)תאי הצפייה בסמי עופר (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

בכל תא יש טלוויזיה ומטבחון פרטי. מלצרית צמודה מתלווה לכל תא ומעניקה שירות לאורחים שזוכים לשלוש ארוחות. מנכ"ל המועדון אסף בן דב, לו מגיע קרדיט גדול על הנושא התייחס: "למדנו את כל נושא התאים בשנים האחרונות באופן יסודי ומעמיק מהמועדונים הגדולים באירופה. אפשר לראות שהאירוח והשירות באותם תאים הוא ברמה הגבוהה ביותר ומעניק חווית צפייה ייחודית".

תאי הצפייה בסמי עופר (האתר הרשמי של מכבי חיפה)תאי הצפייה בסמי עופר (האתר הרשמי של מכבי חיפה)

אגב, מחיר ממוצע לתא הוא כ-150 עד 200 אלף שקל לעונה ל-10 אנשים. "קומת התאים בסמי עופר הפכה למקום התכנסות של לא מעט אנשי עסקים מובילים ומלבד חווית הצפייה הייחודית  במשחק והאירוח, יש שם לא מעט הזדמנויות עסקיות", אמרה מנהלת השיווק, ליטל נישליס. מכבי חיפה היא הקבוצה שמכרה את כמות המנויים הגדולה בליגת העל העונה, מעל 14,000 מנויים, על אף היכולת הלא טובה והשנים הדי עגומות.

"היכולת והמיקום בטבלה אף פעם לא בלמו את הרצון והמוטיבציה להמשיך ולמלא את האצטדיון. ברור שעם יכולת טובה יותר יהיה קל יותר למכור וברור עוד יותר שהאצטדיון יהיה מלא", אמרו במכבי חיפה. 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה