מתחם חידוש המנויים של מכבי תל אביב בהיכל מנורה מבטחים פעיל משעות הבוקר (שני) זאת לצד עבודה רבה במוקדים של "לאן", כאשר הצהובים ממשיכים למכור מנויים והגיעו לכ-17 אלף אוהדים אשר הבטיחו את מקומם באצטדיון בלומפילד למשחקי הקבוצה בליגת העל בעונת המשחקים שבפתח - 2019/20. 

מדובר בקצב מכירה נהדר, ובכ-12 שעות הצליחו הצהובים למכור למעלה מ-3,500 מנויים נוספים על ה-13,000 שנמכרו עוד לפני כן. המהירות בה נחטפים המנויים, מובילה לכך שבמועדון ישנה מחשבה ריאלית מאוד כי יצטרכו בקרוב להודיע על הפסקת המכירה. מה שלא הוחלט הוא באיזה מספר יעצרו אותה, האם ב-20 אלף או קצת מעל לכך. בכל אופן וכפי שפורסם הבוקר ב-ONE, המספר לא יכול לעלות מעל לכ-22 אלף. לכך יש מספר סיבות והאוהדים הצהובים עוסקים בנושא משעות הבוקר. כעת ONE מביא גם את ההסבר המפורט. 

סיור מיוחד אל מאחורי הקלעים של בלומפילד

ראשית, יש את עניין שער 4-5 בו יש כ-4,800 מקומות. המושבים האלה יושארו לקבוצות היריבות מתוך מחשבה קודם כל על הקבוצות הגדולות, על מנת לייצר יחסי גומלין. הצהובים הולכים פה על הימור מתוך רצון לעזור גם לאוהדים שלהם במשחקי החוץ. המחשבה היא כזו - אם מכבי ת"א תיתן להפועל ת"א את שערים 4-5 במשחקי הדרבי, היא תקבל בתמורה את כל 10-11 כאשר האדומים יארחו. 

בהמשך לכך, גם מכבי חיפה. אם אוהדיה יקבלו את כמות הכרטיסים הזו, ההנחה היא כי בסמי עופר יופשרו מספר זהה של כרטיסים לטובת האוהדים הצהובים, וכך גם בטדי ובתקווה לשיתוף פעולה דומה מול הפועל באר שבע. אולם, אם הצהובים יראו כי הם לא נהנים מיחסי גומלין, הם כמובן יכולים לסגת מיוזמה זו ואז להקצות רק את הכמות לה הם מחויבים שהיא 10% מתכולת האצטדיון, קרי כ-2,900 מקומות.

שער 11 אצטדיון בלומפילד 11.8 (שחר גרוס)שער 11 אצטדיון בלומפילד 11.8 (שחר גרוס)

לגבי עניין 22 אלף המקומות, הוא מתפצל לשניים. ישנה דרישה של הפרדה, חציצה רחבה יותר בין קהל הבית לקהל החוץ ולשם כך ישנם מקומות קפואים בפינות של שערים 2 ו-7. המקומות האלו יופשרו על ידי המשטרה לפי זהות היריבה והביקוש לכרטיסים של קהל היריבה, אך לא ניתן למכור לשם מנויים בשלב זה. העניין השני הוא שבמכבי ת"א מנסים לגבש עם עצמם החלטה מהו היעד הנכון לעצור בו את מכירת המנויים. 

אם יגיעו ליעד של 20 אלף, ונראה כי הם בדרך לשם, הם ייצאו בהודעה מסודרת שתבשר מה השלב הבא. יש פה עניין של רצון לשמור כרטיסים גם לשוק הפתוח ולאפשר לאוהדים נוספים להגיע גם בלי הצורך לחייב אותם ברכישת מנוי. יכול להיות שהמכירה תסתיים ב-20 ואולי היא תימשך לעבר 22 אלף, אך זו החלטה שתתקבל ברגע שהם ישיגו את היעד הראשוני - 20 אלף מנויים. 

אוהדי מכבי תל אביב (חגי מיכאלי)אוהדי מכבי תל אביב (חגי מיכאלי)

כמו כן, על בלומפילד אפשר להגיד כבר עכשיו, כי אם יגיע לאזורים של 20 אלף מנויים, שהוא הולך לעזור מאוד למועדון בכל הנוגע לסיטואציית הפייר פליי הפיננסי. ההנחה כי ההכנסה הגבוהה מהאצטדיון שבאה לידי ביטוי גם דרך מכירת 10 תאי צפייה בסכום של כ-2.4 מיליון ש"ח, כמו גם מעל 10,000 אוהדים שעשו כרטיס פוראבר בעלות של 180 ש"ח, הובילה לכך שגם אם הקבוצה תיכשל ותודח מאירופה - היא עדיין במצב יחסית טוב אל מול הפייר פליי הפיננסי. מכירת שחקן כזה או אחר תתבצע רק אם הדרישות של המועדון יתקבלו ובהתאם לסיטואציה המקצועית של אותו השחקן.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה