חזית מעניינת נפתחה היום (שני) בספורט הישראלי – בית”ר ירושלים נגד מכבי תל אביב בכדורסל. בבית”ר טוענים שמכבי העתיקה מהם את הקמפיין הפרסומי ודורשים להסירו.

בן-זקן: קליימן הוכיח שהוא מצויין

מבית”ר נמסר: “משרד הפרסום רן לוי ומחלקת השיווק של בית"ר ירושלים הופתעו הבוקר לגלות שמועדון מכבי ת"א העתיק את קמפיין הפרסום של בית"ר ירושלים. בחודש יוני יצא מועדון הכדורגל של בית"ר ירושלים באמצעות משרד הפרסום רן לוי פלוס בקמפיין תחת הסיסמה "התאהבתי מחדש". הקמפיין, תחת סיסמה זו מלווה  את המועדון בית"ר ירושלים באמצעות קמפיין דיגיטל נרחב, שילוט חוצות, עיתונות ועוד”.

“הקמפיין החל כחלק מחזרתו של אלי אוחנה לאצטדיון והפיכת האווירה במגרש לאווירה חיובית על ידי האוהדים. מאחורי קמפיין זה עמד צוות קריאייטיב ואסטרטגיה שעבד ימים כלילות על מנת לבחור סיסמה מובילה שתבטא בצורה ברורה ומדויקת את המסר המועבר.

“אנו רואים בכך הפרה ברורה של זכויות יוצרים ופגיעה ניכרת במותג שבנינו. אין ספק שכאשר מדובר בשני מועדונים מתחום הספורט הפגיעה חמורה הרבה יותר. אנו בטוחים כי מועדון הכדורסל מכבי תל אביב והצוות הקריאייטיבי ימצא קמפיין מקורי ולפיכך דורשים בכל לשון של בקשה ובאווירה טובה להוריד כל חומר פרסומי בעל מיתוג זה”.

הקמפיין של מכבי ת"א (צילום מסך מהפייסבוק)הקמפיין של מכבי ת"א (צילום מסך מהפייסבוק)

תגובת מכבי ת"א: “קראנו בתקשורת היום, שבבית"ר ירושלים מלינים על כך שאנחנו משתמשים ב-#להתאהבמחדש. הופתענו לגלות זאת כי לא הכרנו את הקמפיין ובעקבות כך אנחנו בודקים את הנושא. אין לנו ספק שנמצא פתרון לעניין, מה גם שלא מדובר באותו קהל יעד. בכלל, להתאהב מחדש הוא תיאור די מדויק למה שמתרחש בימים אלה אצל האוהדים שלנו, ואין ספק שהוא יכול לשקף תחושה של כל קהל בכל קבוצה אחרת וכמובן גם בית"ר ירושלים”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה