לצד הצגתו של יוסי בניון בקבוצה, בית”ר ירושלים וניר חפץ, היועץ האסטרטגי של המועדון, הציגו היום (ראשון) גם את החזון לשנים הקרובות, כשהמטרה ברורה: להחזיר את המשפחות לאצטדיון טדי, להכפיל את כמות המנויים ולמגר את האלימות. אם בעונה שעברה מנוי ליציע המזרחי עלה 600 שקל ולמערבי 900, העונה יימכר מחיר אחיד לשני היציעים במחיר של 650 שקלים.

ניר חפץ: “המסר החדש הוא מה שהביא איתו אוחנה וזה הלוגו שלו, “התאהבתי מחדש”. המטרה היא להחזיר קהל שהדיר את רגליו מטדי. המטרה היא לעשות את זה תוך כדי חיבוק ולא לחימה. אנחנו רוצים ליצור אווירה שמחזירה את הילדים והמשפחות לאצטדיון. יהיו גם חולצות עם המסר הזה וכל מנוי יקבל חולצה במתנה”.

יוסי בניון: "סוג של סגירת מעגל"

“אנחנו נפתח יציע משפחות חדש, לא במקרה הוא ייקרא יציע “11” וזה היה גם אחד הדברים הראשונים שאוחנה התעקש עליהם. תהיה השוואת מחירים בין היציע המזרחי למערבי. אנחנו מקווים להכפיל ואף לשלש את כמות המנויים. עד סוף יולי, מנוי גם ליציע המזרחי וגם המערבי יעלה 650 שקלים. לאחר מכן המחיר יעלה ל-750 שקלים”.

“לגבי יציע המשפחות החדש, מנוי להורה בחודש הקרוב + ילד (עד גיל 13) יעלה 975 שקלים, הורה ושני ילדים 1400 שקלים. כל המנויים יקבל אמנה שתעסוק בטיפוח מצוינות, מניעת אלימות, יצירת אמון הדדי וקהילת אוהדים מגובשת. גם יוסי בניון אמר שהבחירה שלו לבוא לכאן היא בחירה מהלב ובוודאי גם הבחירה של אוחנה, ואנחנו קוראים גם להרבה אוהדים לעשות בחירה כזאת ולחזור לבית”ר”.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה