אחד מכוכבי הכדורגל הגדולים והמלהיבים שזכינו לראות, רונאלדיניו, נכנס כשותף בפלטפורמת הכדורגל החדשה “FMS”, מיזם אשר מיוחד לכישרונות צעירים מכל רחבי העולם. הפלטפורמה אשר עלתה לאוויר בימים האחרונים פועלת ב-19 שפות והצליחה בזמן של פחות מחודשיים להיכנס ללמעלה ממאה מדינות ברחבי העולם.

רונאלדיניו אמור להיות הפרזנטור הראשי של המיזם והחוזה נחתם עימו בסוף השבוע בברצלונה. רונית בר-און, מנהלת הפרסום הדיגיטלי בחברה, משוכנעת שעם למעלה משמונים מליון עוקבים באינסטגרם ושאר הרשתות החברתיות, רונאלדיניו יתרום הרבה בהפיכת המיזם למותג מוביל אצל בתי ספר לכדורגלנים, סוכנים וקבוצות ברחבי העולם.

הממשק מיועד לגברים ונשים ולכל המעוניינים להשתלב במועדון כדורגל החל מהכישרונות הצעירים ועד אנשי אדמיניסטרציה, מאמנים, פסיכולוגים ואפילו גוזמי דשא מומחים. לנרשם יש יתרון בכך שהוא יכול להירשם בשפתו ומחפשי המועמדים יכולים לראות את התוצאה בשפתם.

סגן נשיא החברה לענייני הטכנולוגיה בחברה, יובל אקב, מציין שהמוצר בנוי בתצורה המאפשרת אינטגרציה מיידית למוצרים נלווים כמו חזיות המדידה שיתנו נתונים מדויקים ובזמן אמת על המועמד ומוצרים נוספים, שיגבירו את העניין בבסיס הנתונים הגדול.

דניאל אבידור, מנכ“ל החברה בברצלונה, חתם על החוזה עם הכוכב הברזילאי ואמר כי יחד עם קבוצות הכדורגל ורדר ברמן ובוכום מגרמניה, אשר כבר משתפות פעולה, וכן שותפים נוספים כמו ג’ורדי קרויף ורוני רוזנטל, התוספת שנכנסה בדמות רונאלדיניו תהפוך את המיזן בזמן קצר לשחקן מוביל בשוק הכדורגל.  

5 השערים הגדולים מהמחזור ה-23 בספרד
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה