נבחרת ישראל תפתח החודש את קמפיין מוקדמות יורו 2020, ומסתבר כי קהל האוהדים עדיין לא מביע אמון בנבחרת בכחול לבן. ההתאחדות לכדורגל מכרה עד כה רק כ-3,000 מנויים למשחקי הנבחרת, מה שהביא אותה להתחיל למכור כרטיסים בודדים למשחקים הקרובים.

הנבחרת, כזכור, שובצה לבית 7, יחד עם פולין, אוסטריה, סלובניה, מקדוניה ולטביה. מכיוון שאין אף נבחרת מבין הנ”ל שנחשבת לגדולה ואטרקטיבית, הקהל לא ממהר לרכוש מנוי. כבר הוכח שאין קשר למחירי המנויים והכרטיסים, כאשר יש נבחרת או קבוצה גדולה שמגיעה, הקהל מוכן לשלם ממיטב כספו.

בני יהודה מול מכבי, חדרה מול נתניה

בשלב זה ועל אף קמפיין ליגת האומות המוצלח יחסית, הנבחרת הנוכחית בבעיה, כאשר טרם הצליחה עד כה ליצור זהות מבחינת קהל האוהדים כמו קבוצה. המשחקים שיפתחו את קמפיין נבחרתו של אנדי הרצוג יהיו באצטדיון סמי עופר מול סלובניה ב-21.3, ולאחר מכן מול נבחרת אוסטריה, בה הרצוג שימש בעבר כקפטן, ב-24.3.

לאור העובדה כי כמעט לא נמכרו מנויים, ההתאחדות יצאה אתמול (ראשון) במכירת כרטיסים בודדים לשני משחקי הפתיחה של הנבחרת. המחיר למשחקים הוא אטרקטיבי למדי, כש-40 אחוז מתכולת אצטדיון סמי עופר יימכר במחיר של 55 שקלים לכרטיס.

אנדי הרצוג (רויטרס)אנדי הרצוג (רויטרס)
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה