עד שחיים רמון יעזוב את הפועל תל אביב בסוף העונה ויעביר את הקבוצה לידיים נכונות, אם ימצא כאלו, בינתיים המצב הכלכלי מתחיל לפגוע בכל בעלי התפקידים במועדון.

למערכת ONE נודע ש-10 אחוזים משכר כל עובדי הפועל ת"א: אנשי הצוות המקצועי, הצוות הניהולי והשחקנים, ירד היום (שישי) ממשכורתם ללא ידיעתם וללא אישורם.

אחד העובדים במועדון סיפר ל-ONE: "הפועל ת"א מתרסקת והיום זה רשמי, אם בקבוצה הגיעו למצב שהם לא מסוגלים לשלם משכורות אז הם מתחילים לקצץ בלי לשאול אותנו, אז בחודש הבא כנראה לא תהיה לנו משכורת בכלל".

"אני לא מבין מאיפה עזות המצח לשחק אותה בחיזוק הקבוצה, כאשר בחישובים הברורים החובות פה גדולים, ההתחייבויות מטורפות וחוץ מחיים רמון שנאחז במני וייצמן ועידו חג'ג', אף אחד לא מכניס את היד לכיס ואף אחד באמת לא בעל הבית של הקבוצה. כנראה שנמאס להם להכניס כסף".

בכיר אחר במועדון אמר ל-ONE: "חיים רמון הוא היחיד שקיבל את ההחלטה וגם כשניסו לשכנע אותו שזה לא מקובל וזה צעד שיגרום לקריסת המועדון, חיים היה נחוש בדעתו וכאמור קיצץ לכולם 10 אחוז באופן רוחבי, גורף ופרובוקטיבי. חבל שהשחקנים לא שמעו לשי אבוטבול, שביקש לפני כחודש באופן מכובד לקצץ 5 אחוז. אז מי שלא רצה לקצץ 5 אחוז חטף קיצוץ של 10 אחוז בתלוש המשכורת".

חיים רמון עם בן שמעון. קיצץ לכל בעלי התפקידים (יוסי ציפקיס)
חיים רמון עם בן שמעון. קיצץ לכל בעלי התפקידים (יוסי ציפקיס)
 

מהפועל ת"א נמסר: "המשכורות בהפועל נכנסות לכל העובדים עד ה-15 בכל חודש. כבר ביום שלישי הוחלט להקדים את התשלום וכל העובדים קיבלו 90% מהמשכורת. היתר יועבר לאחר השיחה שיערוך רמון עם השחקנים בתחילת השבוע ובהתאם להחלטה שתתקבל במשותף".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה