זעזוע בהפועל ת"א. הבעלים של הקבוצה, חיים רמון, מתכוון לעזוב את המועדון בסיום העונה, כך נודע ל-ONE.

רמון מתכנן לעזוב את הקבוצה בין אם ימצא רוכש ואם לא ובכל מקרה לא ימשיך עוד עונה כבעל הבית של הקבוצה. רמון יעביר אותה לכל מי שירצה ויחשוב שהוא יעשה עבודה טובה יותר ממנו.

אגב, רמון לא היה נוכח במשחק הגביע של הקבוצה בו הפסידה 2:1 להפועל חיפה ביום רביעי והודחה מגביע המדינה.

אנשים המקורבים לבעלים אמרו היום ל-ONE: "רמון העמיד בתחילת העונה קבוצה עם תקציב של 46 מיליון שקל, הביא למאמן את כל מי שהוא ביקש, עשה כל מה שהוא יכול. כמה קבוצות מעמידות כזה תקציב כאשר אין להן בעלים?".

המקורבים המשיכו :"חיים עשה את כל מה שהוא יכול, הוא דאג אישית להביא 10 מיליון שקל. עם כל הרעש שעושים האוהדים, בנוסף לכרטיסים שהם קונים, הם מכניסים בדיוק 12 מיליון שקל מסך כל התקציב, שזה בדיוק רבע".

רמון. שנתיים הספיקו לו (חגי ניזרי)
רמון. שנתיים הספיקו לו (חגי ניזרי)
 

מקורב נוסף לרמון אמר הערב: "הוא מאוכזב מאוד מכפיות התודה שהוא חווה במועדון".

עוד ציינו המקורבים לגבי הסיכוי שרמון יישאר: "גם אם יצמידו לו אקדח לרקה הוא לא יישאר כבעלים בסוף העונה. הוא ילך לבקרה ויראה שאין לו בעיה להשתחרר מהערבויות שלו ואז יעזוב סופית".

במסיבת העיתונאים המפורסמת שעשה רמון אמר אז כי היו מגעים עם מספר רוכשים פוטנציאלים, אך בגלל התדמית שיש לקהל, יש אנשים שחוששים להיכנס לבעלות על הפועל ת"א.

רמון הפך להיות היו"ר של הפועל ת"א בחודש יולי 2012 וכעת נראה שלאחר שנתיים לא קלות מבחינתו, הוא יסיים את חלקו בכל הקשור להפועל ת"א והאחריות הכספית על המועדון.

תגובת רמון תובא כשתתקבל.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה