האם זהו הסוף לארגון השחקנים? שחקני הכדורגל החליטו ליטול יוזמה ולהקים את ארגון השחקנים החדש שלמעשה יהיה תחת ההסתדרות. השחקנים החליטו לצאת מארגון השחקנים ולעבור להיות תחת כנפי ההסתדרות.

מי שנטל את היוזמה הזו הם השחקנים הוותיקים מיכאל זנדברג שמשחק ברמה"ש, אוהד כהן (הפועל כפ"ס) ודן רומן (הפועל ר"ג), שמובילים את המהלך הדרמטי הזה יחד עם ההסתדרות.

בימים האחרונים בשיתוף נציגים בקבוצות החלו השחקנים להחתים שחקנים מכל קבוצות ליגת העל והליגה הלאומית, כאשר המטרה עד תחילת השבוע הבא להחתים שחקנים מכל הקבוצות בשתי הליגות הבכירות, ליגת העל והלאומית.

עפ"י הידוע כבר הוחתמו שחקנים בלא מעט קבוצות, כאשר עד ליום ראשון אמורים עוד שחקנים מקבוצות נוספות לחתום. השחקנים הגיעו להסכם עם ההסתדרות לגבי המהלך כאשר יהיו כפופים אליה.

בפועל מדובר בכך ששחקני הכדורגל יהיו תחת קורת הגג של ההסתדרות כמו שחקני הכדורסל כאשר בראש הארגון עומד ניר אלון. פירוש המהלך, שזהו סוף לארגון שחקני הכדורגל כאשר כיום מוביל אותו המנכ"ל אריה אלטר. השחקנים אישרו ל-ONE על המהלך הדרמטי.

דן רומן היום במשחקה של הפועל ר&qout;ג. מראשי הארגון (חגי ניזרי)
דן רומן היום במשחקה של הפועל ר"ג. ממקימי הארגון החדש (חגי ניזרי)
 

זנדברג, כהן ורומן סיפרו על התגבשות המהלך: "כשיזמנו את מהלך ההצטרפות להסתדרות לא תיארנו לעצמינו עד כמה ההיענות בשטח תהיה גדולה. רבים מהשחקנים כבר חתמו על טפסי ההצטרפות להסתדרות ועוד רבים מצטרפים ממש בימים אלה".

"היוזמה התגבשה מתוך הכרה שרק בתוך ארגון גדול, ותיק ומנוסה כמו ההסתדרות, שברשותו המשאבים, הכלים המקצועיים והכי חשוב - מאות אלפי עובדים מאורגנים בכל המשק, נוכל לדאוג לתנאי העסקתנו בצורה הטובה ביותר".

"ספורטאים רבים כבר התאגדו בהסתדרות והגיעו להישגים משמעותיים. ראו את שחקני הכדורסל שחוללו מהפכה במעמדו של הכדורסלן הישראלי בעזרת ההסתדרות. סדר העדיפות של הארגון היה שונה ממה שאנחנו חושבים שצריך להיות. הארגון צריך להיות עם שיניים ולתפקד כאיגוד מקצועי ולא להתמקד ברוב פעילותו בנושאי רווחה ותרבות"

מיכאל זנדברג (דרור עינב)
מיכאל זנדברג. היזם (דרור עינב)
 

יו"ר איגוד השחקנים הקיים, אריה אלטר, הגיב לדברים: “ההסכם עם ההסתדרות ייחתם בשבוע הבא. רוב השחקנים שייכים לארגון השחקנים, למרות שנעשה ניסיון לא מכובד מצד שחקנים כמו אוהד כהן, דן רומן ומיכאל זנדברג".

"אוהד כהן שותף איתי בכל הפגישות, הוא פשוט מנסה לעשות נזק לשחקנים וחבל". הוסיף אלטר. "בסוף התהליך צריך לחתום מול הגוף שמייצג את השחקנים, אי אפשר להקים גוף נוסף. אם ההסכם ייחתם בשבוע הבא, כל הניסיון הזה ייחשב למופרך וסתם יפגע באמינות של אותם אנשים", הוסיף אלטר.

ארגון השחקנים מקנה לשחקנים זכות אסטרטגית, הם לא מבינים את המשמעויות של הדברים האלה בזמן שמאכילים אותם דברים שהם לא דברי אמת. מה שהם עושים מטעה את השחקנים, זה יהיה מאחורינו בשבוע הבא וזה יהווה ציון דרך מבחינת ארגון השחקנים וההסתדרות. נוכל לאחד כוחות וזה יהיה חשוב מאוד לשחקנים”, חתם אלטר את דבריו.

אגב, בשנת 2011 הוציאו בארגון השחקנים סך של 416,589 שקלים על משכורות, כאשר בנוסף לכך אחזקת הרכב של המנכ"ל אריה אלטר הסתכמה בסך של 175,912 שקלים. על נסיעות לכנסים בחו"ל הוציאו בארגון השחקנים 79,037 שקלים ועל שכר דירה ואחזקה הוציאו בארגון סך של 247,148 שקלים.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה