רכז נבחרת העתודה, תום מעיין, חתם היום (שלישי) לארבע העונות הקרובות בהפועל ירושלים ויצטרף לפרוייקט העתיד של המועדון. מאז חזר ארצה בשבת גרר מעיין התעניינות ממרבית קבוצות ליגת העל וכן ממספר קבוצות בליגה הלאומית.  

אחרי שצה"ל קטע את חלום המכללות של הרכז שנתיים לפני סיומו, מעיין (20, 1.88) שגרר התעניינות ממספר קבוצות בישראל מאז חזר ארצה, אך ימשיך את העונה בשורות האדומים מהבירה.

בקיץ החולף מעיין היה מהגורמים הבולטים בנבחרת העתודה של שרון דרוקר ומתן חרוש והעמיד 10.1 נקודות (58% ל-2, 60% ל-3), 3.1 ריבאונדים.

מעיין  גם סיים שני באליפות באסיסטים עם 5.6 בממוצע תוך כדי שהוא משאיר את הנבחרת בדרג א'. בעשרה משחקים העונה במדי סיטון הול, רשם הגארד ממוצעים של 2.4 נקודות ו-2.7 אסיסטים בממוצע.

תום 4 (ONE)
תום מעיין. יחזק את הקו האחורי של ירושלים
 

תום מעיין אמר: "אני מאוד מתרגש להגיע למועדון כמו הפועל ירושלים. תמיד התחברתי לאוהדים של הפועל ולקבוצה, ואני שמח שעכשיו אני חלק מהמשפחה האדומה. אני מקווה לתרום את חלקי ולעשות כמה שיותר כדי שהפועל תגיע להישגים גדולים".

מעיין יחבור לחבריו מנבחרת העתודה אדם אריאל ורפי מנקו וישחק תחת המאמן בראד גרינברג שהדריך את בקיץ את נבחרת ארה"ב לגמר המכבייה על חשבון מעיין והעתודה.

מעיין יעבור בדיקות רפואיות במטרה להיות כשיר ולהירשם לפני משחק הליגה ביום שישי נגד מכבי חיפה. מעיין צפוי לקבל את הגופייה מספר 5 שלבש זאק רוזן.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה