יום אחרי ההפסד למכבי תל אביב באצטדיון טדי, המאמן החדש של בית"ר ירושלים, רוני לוי, התחיל הבוקר (שני) את הקדנציה השנייה שלו בקבוצה. לוי העביר את האימון בבית וגן לקראת המשחק מול בני סכנין באצטדיון דוחא.

המאמן קיבל את ההחלטה הראשונה שלו: לסיים את העסקתו של מאמן הכושר של בית"ר ירושלים, דני ביבס. מי שהביא את ביבס לבית"ר היה המאמן הקודם, אלי כהן ובבית"ר ירושלים הודו לביבס על עבודתו. מי שיחליף את ביבס הוא רוני הלל, ששימש בעבר כמאמן הכושר בקבוצה ויחזור לתפקיד זה.

בנוסף החליט לוי לבטל את יום החופש שתוכנן למחר. המשמעות: עד למשחק מול סכנין בית"ר תקיים אימון בכל יום.

לוי אמר: "בית"ר זה מועדון גדול. מקווה שיהיה בהצלחה לכולם, בית"ר אחרי ארבעה הפסדים. בית"ר בתקופה רעה מאוד. צריך שיפור משמעותי. כולם מבינים את זה כולל הבעלים, השחקנים והתקשורת. יש עבודה קשה וצריך הרבה השקעה".

"אני חושב שכולם יודעים שבדברים האלה אין הוקוס פוקוס, צריך הרבה עבודה קשה והשקעה. נתחזק בצורה נכונה. קל זה לא יהיה וזה ברור לכולם. הקבוצה בתקופה קשה וההפסדים יצרו חוסר ביטחון ואת זה צריך לתקן את זה כמה שיותר מהר".

רוני לוי: צריך לעבוד כדי להשתפר

"עוד מוקדם לדבר על שינויים פרסונליים, צריך בנוסף להביא מספר שחקנים, כרגע צריך לעשות את העבודה עם מה שיש. בבית"ר יש רוח מיוחדת. בית"ר זה מועדון גדול וכולם צריכים להבין את זה. אני מאמין שיהיה בסדר".

צפו במכבי מנצחת 1:2 את בית"ר

על המשחק מול סכנין: "זה חשוב לשחקנים ולקהל. סכנין עושים תוצאות מופלאות. כמו שאמרתי, הקבוצה ביחד ובכדורגל הכל אפשרי. אני מרגיש שחזרתי הביתה. יש לי הרבה חברים ואנשים שאני אוהב, אני מרגיש פה בבית מקווה שתיהיה אווירה טובה".

רוני לוי (חגי ניזרי)
רוני לוי מגיע לבית וגן (חגי ניזרי)
 

רוני לוי ערך אסיפת קבוצה ראשונה לשחקני בית"ר בה אמר: "לאט לאט כל שחקן ושחקן יבין את הדרישות שלי ואת הדברים שאני מצפה מכם כבודדים וכקבוצה. אני הולך תמיד עם האמת שלי וככה אני רוצה את השחקנים שלי. שחקנים שיעבדו קשה, יראו רצינות ומחויבות לקבוצה יצליחו אצלי. אני מעריך שחקנים שטובת הקבוצה לנגד עיניהם ולא טובתם האישית. הגעתי לבית"ר כי אני מאמין שאפשר לעשות דברים יפים העונה זה תלוי גם בכם, ביחד נצא מהמצב הנוכחי. ראיתי את המשחק אתמול. ראיתי דברים לא טובים אבל גם דברים טובים. יש לנו הרבה עבודה ולפנינו משחקים קשים מול סכנין ובאר שבע בחוץ".

שחקני בית&qout;ר באימון (חגי ניזרי)
שחקני בית"ר באימון (חגי ניזרי)
 

רוני לוי ודוד אמסלם (חגי ניזרי)
רוני לוי ודוד אמסלם מעבירים את האימון (חגי ניזרי)
 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה