אלופת המדינה, מכבי חיפה, שיחררה את הגארד האמריקאי שרווד בראון, שלא השתלב מקצועית בקבוצה, כפי שפורסם אמש (שבת) ב-ONE. אך הסיפור הגדול באמת הגיע שעות אחרי השחרור של הגארד הצעיר.

מי שככל הנראה לקח אישית את ניפויו של בראון מחיפה הוא הפורוורד המצוין דונטה סמית', שהחליט לצאת במהלך הלילה ברשתות החברתיות במחאה נגד הנהלת המועדון ותקף אותה דרך חשבון הטוויטר שלו.

"והבני זונות האלה מתפלאים למה הם מעולם לא זכו בשום דבר עד לאחרונה!", רשם סמית' בציוץ הראשון שלו, כשהוא מוסיף את ההאש-טאג "בולשיט".

כעבור מספר דקות שחרר הפורוורד משפט נוסף שלא השאיר מקום להתלבטויות נגד מי הוא מכוון את דבריו כשכתב, "ואז הם מתפלאים למה לא רציתי לחזור!".

בקבוצה סוברים כי סמית' לקח באופן אישי את שחרורו של בראון הצעיר לאור העובדה שהגארד לא קיבל צ'אנס להוכיח את עצמו. בסביבת הקבוצה ציינו כי במהלך קדם העונה שימש סמית' כמנטור לבראון וכי השניים אף היו שותפים לחדר במשחקי החוץ של הקבוצה.

דונטה סמית´ מוציא קיטור בציוץ השני. לא מתכוון לחזור למכבי חיפה?
דונטה סמית´ מוציא קיטור בציוץ השני. איך יגיבו בחיפה?
 

מעניין יהיה לראות כיצד תגיב, אם בכלל, הנהלת הקבוצה בראשות הבעלים ג'ף רוזן מאחר ולא מדובר בפעם הראשונה בה סמית' מוציא קיטור בטוויטר.

בתוך כך, הירוקים יארחו הערב ב-18:00 את מכבי אשדוד במסגרת המחזור השני בליגת ווינר. לאחר הניצחון הגדול שרשמו בסקופיה ביורוקאפ, דני פרנקו ושחקניו מחפשים לרשום ניצחון בכורה גם בזירה המקומית ולחבר לראשונה העונה שני ניצחונות ברציפות.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה