בבית"ר ירושלים רוצים להתחזק בקשר אחורי ואיתן מזרחי, שהביא את בראיין ז'ונס לבית"ר, הצליח להביא למבחנים את הקשר הברזילאי, דיוגו קאצ'ובה, ששיחק בליגה הברזילאית.

קאצ'ובה בן ה-23 מצטרף לאיברהים קארגבו שנבחן בקבוצה ושניהם ינסו להרשים את המאמן אלי כהן שרוצה להתחזק עוד לפני חלון העברות בינואר בקשר אחורי.

איתן מזרחי שנשאל על השחקן אמר ל-ONE: "הוא בא להתרשמות של כמה ימים, הוא בא מקרסיומה בברזיל שיחק בעבר בטופי, הוא שחקן חופשי, את העונה האחרונה סיים בקרסיומה. הוא קשר אחורי". השחקן יעבור מחר בדיקות רפואיות ולאחר מכן יתחיל להתאמן.

כזכור, לבית"ר יש כבר חמישה זרים: הבלם אנדרס טונייס. החלוץ איברהים באנגורה, המגן השמאלי לאנדרי מולמו, הקשר/חלוץ בראיין ז'ונס והקשר אוסה 'אייס קרים' גאובדיה.

לקראת המשחק מול הפועל עכו, ייתכן כי אלי כהן יפתח עם ז'ונס בהרכב וגם דוד רביבו יתחיל לקבל יותר דקות משחק. עם חזרתו של דור מלול וכניסתו של אבירם ברוכיאן לכושר משחק, אלי כהן יהנה מכאב ראש חיובי לקראת ההמשך, אך יחד עם זאת, בבית"ר מבהירים כי הקבוצה צעירה, עדיין לא מחוברת במאת האחוזים וקיימת תקווה כי הניצחון על הפועל תל אביב ימנף את הקבוצה להצלחות.

צפו בדיוגו קאצ'ובה - המועמד לבית"ר

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה