למרות חשבון הבנק המוגבל והעובדה שבתחילה לא עמדה בכל המחייב קבוצה כדי לאשר תקציב, אם קבוצת מכבי אום אל פאחם תעמוד בכל דרישות הבקרה התקציבית עד מחר (שלישי) היא תשחק בליגה הלאומית.

נכון לכעת, אום אל פאחם תשחק בעונה הקרובה בליגה הלאומית ולא הפועל כפ"ס, זאת למרות שלקבוצה מהמגזר יש חשבון בנק מוגבל. בסופו של דבר, התערבות בית המשפט המחוזי סללה את דרכה של הקבוצה לעונה נוספת בליגה הלאומית, למרות שלא עמדה בלוחות הזמנים ובמחוייבות שיש לקבוצה הרוצה לשחק בליגה הלאומית. 

אחרי שבאום אל פאחם הפקידו בידי הבקרה את הצ'ק הבנקאי בסך 450 אלף שקלים, הקבוצה צריכה להוכיח שאין לה חובות לשחקנים ואנשי צוות מקצועי. בנוסף, הקבוצה אמורה להעביר לבקרה מכתבים חתומים בנוגע לסגירת כל החובות של הקבוצה.

בנוסף, מסתבר כי לא.א. פאחם יש עוד חוב של כ-100 אלף שקלים למוסד לביטוח לאומי לאחר שצ'ק ששילמה חזר בגלל שהגבלת החשבון שלה. הקבוצה תצטרך להראות שהיא מתכוונת לשלם את החוב הזה וכן להעביר את השחקנים בבקרה.

ראשי אום אל פאחם. בלאומית? (משה חרמון)
ראשי אום אל פאחם. בלאומית? (משה חרמון)
 

החוב לביטוח הלאומי נודע לאנשי הבקרה בימים האחרונים והשאלה האם יש עוד שלדים בארון שבבקרה לא יכולים לדעת עליהם. הבקרה אמורה לסיים את העבודה עד מחר בצהריים ולהספיק לבדוק מול כל הגורמים את מצבה הפיננסי של אום אל פאחם.

לא בטוח שקוצר הזמן שיש לבקרה התקציבית כדי לבדוק את מצבה הפיננסי של אום אל פאחם אכן מאפשר לה לתת מחר תמונה מלאה שאין בה 'חורים'. למעשה, לקבוצה יש חשבון בנק מוגבל והשאלה היא באיזה אמצעי היא פורטת את הצ'קים שניתנים לה. האם היא עושה זאת דרך צ'יינג'ים שגובים עמלה? או שיש מי שלוקח על עצמו את העניין.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה