הפועל חולון בדרך לרכישה ישראלית נוספת. הקבוצה עשויה לצרף את נועם מטלון, אחד הגארדים הבולטים בליגת המשנה בשנים האחרונות.

מטלון בן ה-26, בוגר מחלקת הנוער של בני הרצליה המתנשא לגובה 1.97 מטר, מנהל מו"מ עם חולון. מדובר בגארד צנום וגבוה בעל קליעה מצויינת מכל הטווחים ובעיקר מחוץ לקשת שיחזור לקדנציה שנייה באולם הפחים אחרי שרשם ארבע הופעות במדי חולון בעונת 2009/10 לפני שעבר לבקעה.

קבלן העליות לליגת העל זכה בעבר באליפות הליגה הלאומית עם הפועל עפולה ופעמיים עם מ.כ. הבקעה. בקיץ שעבר, לאחר שהחמיץ עונה שלמה כתוצאה מניתוח בכתף, הוחתם על ידי אליצור יבנה בשורותיה שיחק 28 משחקים ורשם 12.1 נקודות, 3 כדורים חוזרים ו-2.3 אסיסטים בממוצע ב-28 משחקים.

רשימת הקובוצות בהן שיחק מטלון כוללת את שני השרון, גלבוע/גליל, הפועל עפולה, הפועל חולון, מ.כ. הבקעה, הפועל תל אביב ואליצור יבנה.

אם המו"מ יבשיל לכדי חתימה (אם יחתום יהיה זה לשנתיים), מטלון יצטרף לסגל ההולך ונבנה של ליאור ליובן ויחבור לבראיין אוסברי, אנתוני גודס, ג'ראיי גרנט, לורנס באוורס, אייזיק רוזפלט, שלומי הרוש, יחזקאל סקוורר וגוני יזרעאלי.

בנוסף, הקבוצה צפויה להמשיך את ההתקשורת עם הגארד נאור שרון שצפוי לחתום על חוזה ארוך טווח. כמו כן חולון תקבל את סנטר נבחרת העתודה, רם אליאספור שיגיע בהשאלה מירושלים בנוסף לאיתי שגב הצעיר ממכבי תל אביב.

אוהדי הפועל חולון במלחה (משה חרמון)
אוהדי הפועל חולון. יראו את הגארד מגיע לקדנציה שנייה? (משה חרמון)
 

            

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה