לפני המשחק של מכבי חיפה מול ונטספילס ביום חמישי חדי העין שמו לב לעובדה שלעבר יציע הכבוד יצאה קבוצת שחקנים שלא נכללה בסגל מחדר ההלבשה. בזמן שכל השחקנים היו לבושים בחולצה אחידה של החברה המאמצת (נייקי), בלטה נוכחותו של וויאם עמאשה, שלא לבש חולצה דומה, אלא צעד ליציע לבוש עם החולצה איתה הגיע מהבית.

עמאשה, למי ששכח, נחשב עדיין לשחקן מכבי חיפה לכל דבר, גם אם הוא אינו בסגל. החלוץ ממשיך לקבל כסף מהמועדון ואף זוכה לאימונים אישיים (נחזור לאימונים האלה) עם אותם שחקנים שלא מצאו קבוצות כמו איציק כהן וחן עזריאל.

עמאשה, שמאוד רצה להגיע לפני שנתיים למכבי חיפה, לא חלם בסיוטים הגדולים ביותר שלו שהוא ייאלץ לעבור את אחת התקופות הפחות סימפטיות בקריירה דווקא בחיפה.

על פי עדות חבריו לקבוצה, שמאוד מעריכים ואוהבים את עמאשה, השחקן נאלץ להתאמן לא אחת ב-13:30, בשיא החום של שעות הקיץ ולערוך אימון פעם עם מאמן הכושר אורי הראל ופעם אחרת עם פטריסיו סייג.

מדובר בשעות אימון שבימים כתיקונם עמאשה לא היה חושב להתאמן. חיפה, שמחוייבת להעמיד לרשות השחקן מאמן, היא זו שקובעת את שעות האימון ובד"כ השעות נקבעות בסמוך לאימון של הקבוצה הבוגרת.

אחד מחבריו לקבוצה התייחס לסאגה: "בושה מה שעושים לעמאשה. אם יש שחקן שלא אמור לקבל יחס כזה, זה עמאשה. בשביל מה שיחררו אותו אם לא הביאו עוד חלוץ. הוא יותר טוב מלא מעט חלוצים שיש בסגל".

צפו בחיפה מנצחת 0:3 את ונטספילס

עמאשה עצמו ממשיך למלא את פיו מים ולא מוכן להגיב. ל-ONE נודע שהוא בדק לאחרונה אפשרות להתחיל תואר באדריכלות ובעיצוב פנים. מדובר בקורס של שנתיים לפחות, תקופת החוזה של השחקן בחיפה.

מכבי חיפה מסרה בתגובה: "אנחנו עומדים בחוזה עם עמאשה, הוא מקבל שכר, דירה בחיפה ורכב. הוא זוכה לאימונים מלאים. למכבי חיפה יש משימות חשובות על הפרק והיא ממוקדת בהן ולא בחולצה כזו או אחרת".

עמאשה מאוכזב (עמית מצפה)
עמאשה. לא מוכן להגיב (עמית מצפה)
 
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה