הקשר דריו פרננדס חתם היום (רביעי) בהפועל חיפה לשנתיים ויהיה השחקן הזר החמישי של הקבוצה, כך נודע לראשונה ל-ONE. התנאים סוכמו בין הצדדים אחרי שיואב כץ הסכים לעשות מספר תיקונים בטיוטת החוזה.

החלוץ פיראס מוגרבי מנהל גם הוא מו"מ מתקדם עם הפועל חיפה, ונראה שהשחקן יחתום על חוזה בימים הקרובים. שם נוסף שעלה כאפשרות לחיזוק, הוא שמו של עלי חטיב מהפועל עכו, אך נראה כי מוגרבי יועדף על פניו.

המאמן שלומי דורה: "פרננדס יוסיף הרבה ניסיון. מדובר בשחקן ווינר שיביא לנו אופי ונחישות".

מוקדם יותר, הקבוצה ניצחה בעילוט את מכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית 1:2 משערים במחצית השנייה של לירן כהן ואלי אלבז. נצרת הייתה זו שעלתה ליתרון בדקה ה-49 משער מרהיב של אדהם האדייה. במהלך המשחק שלומי דורה בחן את הקשר הרומני, ויורל פרפלה שלא הצליח להרשים ב-70 הדקות ששיחק, מה שהביא לסיום הרומן הקצר שלו עם חיפה.

צפו: הפועל חיפה מנצחת 1:2 את נצרת

מי שהצטיין בשורות חיפה במחצית השנייה היה החלוץ, יובל אבידור שהיה מעורב בבישול השער הראשון ללירן כהן.

דורה סיכם: “נצטרך לקבל החלטה ב-24 שעות הקרובות כיצד לנהוג ולקבל החלטות. קשה מאוד לשחק בתנאי החום שהיו במגרש. שיחקנו עם שחקן קדמי בחצי הראשון והיינו חשופים בהגנה למתפרצות של נצרת. במחצית השנייה כבר שיחקנו עם שני שחקנים מאחור וזה נראה הרבה יותר טוב. המשחק היום לא אומר כלום לפה ולפה".

נשף פתיחת העונה של הפועל חיפה

בלם הרכש הליטאי, טגאס קיאנסקאס לא שיחק היום בגלל שאשתו ילדה, עמיר נוסבאום נפצע והוחלף. מי שהצטיינו בשורות חיפה, היו הבלמים, אושרי רואש ורועי שוקרני, כמו כן גם המגן עומרי קנדה. את המשחק שפט עומר ברבירו.

הרכב הפועל חיפה: דרשלר קאלה, עומרי קנדה, אושרי רואש, רועי שוקרני, עמיר נוסבאום, יוסי דורה, נבוסיה מרינקוביץ', לירן כהן, ויורל פרפלה, זרקו קוראץ', מהראן לאלה.

עלי חטיב מדבר שלומי דורה. יצטרף להפועל חיפה?  (עמית מצפה)
עלי חטיב מדבר עם שלומי דורה. יצטרף להפועל חיפה? (עמית מצפה)
 

הקבוצה קיימה את הנשף, האוהדים מחו נגד כץ
הפועל חיפה קיימה את נשף הפתיחה המסורתי בנוכחות ראש העיר יונה יהב, הבעלים של המועדון יואב כץ, חברי ההנהלה, שלומי דורה, אנשי הצוות המקצועי וכמובן גם השחקנים ואוהדי מנוי שער הזהב. רגע השיא של האירוע הייתה כניסתו של דריו פרננדס שהוצג בפעם הראשונה לקהל אוהדי הפועל שחלקו מארגון "מצילים את הפועל" שמחו מחוץ לאולם האירועים נגד יואב כץ. הנשף עצמו גרף הרבה מחמאות מצד הנוכחים, כאשר במהלכו התקיים בין היתר פאנל שחקני עבר בהנחיית מודי בראון.

יובל אבידור ולירן כהן (עמית מצפה)
אבידור וכהן עושים פוזות למצלמה (עמית מצפה)
 

אבידור, פרננדס ודורה (עמית מצפה)
פרננדס עם חבריו החדשים אבידור ודורה (עמית מצפה)
 

עמרי קנדה ולירן כהן (עמית מצפה)
קנדה וכהן בנשף פתיחת העונה (עמית מצפה)
 

האוהדים מוחים נגד כץ (עמית מצפה)
האוהדים מוחים נגד כץ מחוץ לאולם האירועים (עמית מצפה)
 

קאלה, רואש, גבאי, כץ, דורה ודורה (עמית מצפה)
קאלה, רואש, גבאי, כץ, דורה ודורה (עמית מצפה)
 

מודי בראון (עמית מצפה)
מודי בראון מנחה את הערב (עמית מצפה)
 
הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה