בלם הפועל באר שבע בשלוש העונות האחרונות, עודד גביש, חתם לשלוש עונות בשלאסק ורוצלאב הפולנית, בהלכן ירוויח 450 אלף יורו (150 אלף יורו בעונה). החתימה התבצעה באמצעות סוכניו גלעד קצב, רונן קצב ואדם קידן.

מאמנו החדש של גביש בקבוצתו החדשה, שסיימה את העונה האחרונה במקום השלישי, הוא סטניסלב לוי, שאימן בעבר את ויקטוריה פלזן הצ'כית. ללוי 25 הופעות בנבחרת הבוגרת של צ'כוסלובקיה.

בשל המיקום בו סיימה את העונה שעברה, ורוצלאב העפילה למוקדמות הליגה האירופית. במשחק הראשון היא פגשה את רודאר וניצחה אותה 0:4, כך שלמעשה היא העפילה גם לשלב הבא.

"המתקנים מדהימים וביקרתי שם באצטדיון של 40 אלף מקומות שנבנה ליורו", אמר גביש ל-ONE, "לא יצא לי לראות משהו כזה בחיים. זו קבוצה שזכתה לפני שנתיים באליפות ובונים שם קבוצה למקומות 1-3 ולאירופה. דיברתי עם מאור מליקסון ושאלתי אותו האם עדיף קבוצה גדולה בארץ או לעבור לליגה הפולנית אז הוא אמר לי לא לחשוב פעמיים". 

בהתייחס לבאר שבע: "אני רוצה להודות להפועל באר שבע לקהל, לאלונה ברקת ולאסי רחמים ואני מאחל הרבה הצלחה לאלישע לוי ולכל הצוות של הקבוצה העונה. אני רוצה להודות במיוחד לאלישע לוי ושיהיה בהצלחה לכולם בבאר שבע, ובנוסף להודות בנוסף לכל אנשי המועדון, כולל פיני אוחנה האפסנאי"

הפועל באר שבע תקבל עבור השחקן 100 אלף דולר בתוספת ל-10 אחוזים ממכירה עתידית.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה