לאחר שהחתימה את בראד גרינברג כמאמן הקבוצה לשלוש העונות הקרובות, בהפועל ירושלים נעשים בימים האחרונים מאמצים גדולים לבנות מחדש את השלד הישראלי.

ל-ONE נודע כי בימים האחרונים פנה המנכ"ל גיא הראל לגארד הנבחרת, יובל נעימי, כדי שישקול את חזרתו למועדון כבר בעונה הקרובה. נעימי, שגדל במחלקת הנוער של המועדון נחשב לבן בית במלחה, אך הוא בוחן הצעות מאירופה. למרות זאת, אם ירושלים תגיש הצעה רשמית, הוא יבחן אותה לעומק.

בעונה החולפת שיחק נעימי בשורות טריומף ליברטי הרוסית, במדיה קלע ב-40% מהמשחקים מספרים דו ספרתיים תוך כדי שהעמיד ממוצעים של 10.1 נקודות בלמעלה מ-47% מחוץ לקשת במשחקי היורוקאפ ו-9.2 נקודות, ושלושה אסיסטים בליגת ה-VTB.

את משחק השיא שלו במדי טריומף רשם במשחק חוץ נגד ז'לגיריס קובנה כשקלע 27 נקודות כולל 7-מ-12 מהשלוש.

בנוסף, צפויה להתקיים פגישה בין ראשי הקבוצה לבין הפאוור-פורוורד, אלישי כדיר, שהפך הקיץ לשחקן חופשי כאשר בין הצדדים מתנהל מ"ומ.

אלישי כדיר ויובל נעימי. ישתפו פעולה שוב בקרוב? (משה חרמון)
אלישי כדיר ויובל נעימי. ישתפו פעולה שוב בקרוב? (משה חרמון)
 

בתוך כך, למרות שבירושלים טרם החלו בבחינת מועמדים זרים, נודע כי סוכן העל והבעלים המשותף של המועדון, ארן טלם, ששהה בליגת הקיץ בלאס ווגאס, אמר למקורביו כי הוא מעוניין לראות את השוטינג גארד, חאבייר הנרי (22, 1.98), מצטרף לקבוצה.

הנרי, שחקנה של הניו אורלינס פליקנס בעונה וחצי האחרונות בעל עבר של 133 משחקים ב-NBA, נולד בגנט, בלגיה. הכדורסלן האמריקאי נחשב לגארד בעל יכולת קליעה גבוהה שאינו מוגבל בטווח הזריקות.

הנרי, בוגר מכללת קנזס נבחר במקום ה-12 בדראפט ה-NBA על ידי ממפיס גריזליס ונטש את הקולג' אחרי עונה אחת מוצלחת כשרשם שורה סטטיסטית של 13.4 נקודות ב-41% מחוץ לקשת אליהן הוסיף 4.4 כדורים חוזרים ו-1.5 אסיסטים למשחק. בשלוש עונות ב-NBA עד כה, הרוויח כ-6.5 מיליון דולרים. את העונה שעברה סיים הנרי עם 4 נקודות ו-1.8 ריבאונדים בממוצע.

חביאייר הנרי מנסה לשמור על לברון  (רויטרס)
חבאייר הנרי מנסה לשמור על לברון (רויטרס)
 

בנוסף, הפאוור-פורוורד/סנטר הג'מייקני של הקבוצה בעונה שעברה, סמארדו סמואלס, נמצא במגעים עם ארמאני מילאנו האיטלקית. מאמנה הטרי של מילאנו, לוקה באנצ'י, שזכה בעונה החולפת באליפות עם סיינה, עקב אחר סמואלס מליגת הקיץ בלאס ווגאס והתרשם מביצועיו של הסנטר הנהדר בן ה-24 ששיחק בשורות לוס אנג'לס קליפרס.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה