מאמן ברק נתניה בשנתיים האחרונות, דני פרנקו, חתם הבוקר (שני) לעונה אחת כמאמן מכבי חיפה והוא מחליף בתפקיד את בראד גרינברג שעבר להפועל ירושלים.

פרנקו שהה בארה"ב בליגת הקיץ בלאס וגאס במטרה לעקוב אחר שחקנים אמריקאים. הבעלים ג'ף רוזן זוכר לפרנקו איך ניצח את חיפה ב-2009 בגמר גביע המדינה כאשר הביא תואר היסטורי להפועל חולון על חשבון הירוקים. פרנקו, 39, אימן גם את הפועל ר"ג, גלבוע/עפולה ותקופה קצרה בגליל עליון.

בנוסף לרוט, אלוף המדינה לשעבר עם חולון, רוזן כבר הספיק לבצע מספר רב של רכישות כאשר צירפה חיפה את הקלע הישראלי דגן יבזורי, הגארד האמריקאי, שרווד בראון והסנטר קווין בריסטול, שחתם לשנתיים ועשוי להיות מושאל לעונת התחשלות בקבוצה מהליגה הלאומית.

בתוך כך, ל-ONE נודע כי חיפה הגיעה לסיכום רשמי לשנתיים עם רכז מכבי תל אביב בעונה שעברה, מורן רוט, שיחזור לשחק תפקיד מוביל בליגת העל.

רוט, 30, לא השתלב ברמה המקצועית ולא היה מחסידיו של המאמן דייויד בלאט כאשר העמיד ממוצעים נמוכים של 2.1 נקודות ו-1.9 אסיסטים בליגת העל ו-1.2 נקודות ו-1.2 אסיסטים בממוצע במסגרת היורוליג.

צפו בגרינברג מדבר על גל מקל

לפני שהגיע למכבי, רוט, בעונת 2011/12, תחת עוזר מאמן צסק"א מוסקבה דן שמיר, הוביל את הפועל חולון לעונה קסומה שכללה מקום שלישי בפיינל פור ונבחר לחמישיית העונה ואז זכה בתואר מלך האסיסטים של הליגה עם שמונה בממוצע למשחק.

במועדון הודיעו כי מכירת מינויים לעונת משחקים הקרובה תחל ביום שני הבא כשבשלב ראשון תיפתח המכירה רק עבור מחזיקי מינויים מהעונה שעברה. האלופה תחגוג את מכירת המינויים באירוע מיוחד בהיכל רוממה ביום ראשון ה-28 לחודש בשעה 19:00 כשעשרה אוהדים ברי מזל יזכו אפשרות לקלוע ממחצית המגרש ולזכות במנוי חינם.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה