במכבי תל אביב לא נחים לרגע. אחרי שרובן מרטינס וחואן טוריחו הביכו את המועדון עם עזיבה מפתיעה כדי לחבור לאוסקר גארסיה בברייטון, ג'ורדי קרויף מקים כוורת חדשה שתשרת את המאמן, פאולו סוזה.

כפי שפורסם בלעדית ב-ONE, לסוזה יחבור מנואל קורדיירו הפורטוגלי מווידאוטון, אך הוא לא לבד. ל-ONE נודע הערב (שישי) כי גם ויקטור סאנצ'ס, מאמן קבוצות הקדטים של ברצלונה, מצטרף למכבי תל אביב ובכך יושלם הצוות המקצועי של אלופת המדינה.

סאנצ'ס, אחד המאמנים הצעירים במחלקה, קיבל על עצמו את המשימה המורכבת של אימון קבוצות הקדטים של הקטאלונים, כאשר הוא אמון על טיפוח הכשרונות של המועדון בקבוצות עד גיל 17 ועד גיל 18.

הצלחתו הגדולה זיכתה אותו גם בזימון של כבוד על ידי שחטאר דונייצק, כאשר הוא הרצה בפני אנשי מחלקת הנוער של המועדון האוקראיני לפני כשנתיים וחשף בפניהם חלק מסוד ההצלחה של מחלקת הנוער המוצלחת בעולם.

מנואל קורדיירו (עם הכדור). הצוות של מכבי הושלם
מנואל קורדיירו (עם הכדור). הצוות של מכבי הושלם
 

עכשיו, בסיומו של שבוע סוער במיוחד, ג'ורדי קרויף יכול להיות מרוצה מאוד לאחר שהשלים שתי החתמות חשובות שסוגרות את בניית הצוות המקצועי לקראת העונה הסבוכה שבפניו כשבנוסף, הוא הצליח גם לחזק משמעותית את הסגל עם הגעתם של טל בן חיים ועומרי אלטמן.

ג´ורדי קרויף. כוורת חדשה (יניב גונן)
ג´ורדי קרויף. כוורת חדשה (יניב גונן)
 

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה