הפועל תל אביב פועלת במרץ על מנת לאייש את עמדת השוער לעונה הבאה ואחרי שנפלה עסקת מתיאס דגרה, רן בן שמעון עושה הכל על מנת לשכנע את דני עמוס, שוער עירוני קרית שמונה להגיע לקבוצה.

ל-ONE נודע כי עמוס נפגש עם בן שמעון בביתו של האחרון בדניה שבחיפה ושוחח איתו לגבי האפשרות שיגיע למתחם חודורוב, כאשר בדיקות נוספות ייעשו לגבי פרטי העסקה בימים הקרובים על מנת שאפשר יהיה להתקדם במו"מ.

צפו בסיכום השבוע ב-60 שניות - כולל הגול המדהים של ניימאר. לחצו כאן 

עמוס, שסיים את חוזהו בקרית שמונה, כיוון לאירופה, גם בשל העובדה כי מחזיק בדרכון שמאפשר לו לא להיחשב כזר, אך נראה כי הצעה טובה מהפועל תל אביב עשויה להשאיר אותו בארץ בסופו של דבר.

המכשול היחיד שיכול לעמוד בין עמוס לבין הפועל תל אביב הוא הדרישה של בעלי עירוני קרית שמונה, איזי שירצקי, לדמי השבחה עבור השחקן, שעשויים להגיע עד מיליון ש"ח. אם יצטרף, יהפוך לשחקן השני מק"ש שמגיע להפועל של בן שמעון אחרי בראיין גרזיץ'.

יש שוער להפועל, צפו במיטב של עמוס

מהליגה השנייה לליגת האלופות
עמוס, בין 26, החל את הקריירה המקצועית שלו בעונת 2006/7, אז עלה לקבוצה הבוגרת של עירוני ק"ש, שהייתה אז בליגה הלאומית. הקבוצה עלתה לליגת העל תחת בן שמעון ובאחת ההפתעות הגדולות של השנים האחרונות, סיימה במקום השלישי והעפילה לגביע אופ"א.

רן בן שמעון (משה חרמון)
בן שמעון. מצא את השוער שלו? (משה חרמון)
 

לאחר הופעות טובות מול ליטקס לובץ', ק"ש ועמוס הודחו מאופ"א ואף ירדו לליגה הלאומית לאחר עונה אחת בלבד בליגה העליונה.

דני עמוס. יקבל הזדמנות בבלומפילד? (יניב גונן)
דני עמוס. יקבל הזדמנות בבלומפילד? (יניב גונן)
 

הקבוצה חזרה לליגת העל ובעונת 2010/11 רשמו את עונת השיא שלה עם אליפות ועונה נהדרת של השוער שהקנתה לו זימון לנבחרת הלאומית ומועמדות לשחקן העונה, שם רשם הופעה בודדת במשחק ידידות נגד אוקראינה. עמוס גם רשם הופעות במוקדמות ליגת האלופות, שם הודחה ק"ש מול באטה בוריסוב.

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה