מאמן מכבי תל אביב, אוסקר גארסיה, אומנם הצליח להפתיע את שחקניו ואת אוהדי האלופה על כוונותיו לעזוב את המעדון, אבל למנהל המקצועי, ג'ורדי קרויף, הסיפור הזה כבר ידוע כחודשיים והוא יודע היטב שהמאמן מתלבט מאוד אם לחזור למשפחתו בספרד או להישאר במכבי ת"א.

למערכת ONE נודע שאוסקר גארסיה נמצא בקשר צפוף עם ראשי אוסאסונה הספרדית, אשר רוצה את המאמן לעונה הבאה ואף רצתה אותו בינואר אך לא העזה לפנות אליו באופן רשמי.

עוד נודע שגארסיה דוחה את ההחלטה הרשמית שלו אם להישאר או לעזוב את מכבי ת"א בהתאם למצבה של אוסאסונה בליגה. אם היא תרד, הוא יישאר במכבי, אך אם אוסאסונה תשרוד, גארסיה ייפרד רשמית מהמועדון כאשר הוא מחזיק בסעיף ברור בחוזהו המתיר לו לעזוב מיד.

אוסאסונה נמצאת במקום ה-16 בליגה הספרדית ונאבקת על ההישרדות כשנותרו שני משחקים לתום העונה. מאמנה הנוכחי הוא חוסה לואיס מנדיליבאר. בין הקבוצה לקו האדום מפרידות שתי נקודות והיא נלחמת עם דפורטיבו לה קורוניה, סראגוסה, מיורקה וסלטה ויגו.

פרט לנושא האישי והמקצועי של גארסיה, מרחפת עננה נוספת במערכת היחסים שהפכה להיות מורכבת ובעייתית בין גארסיה וג'ורדי קרויף כאשר בין השניים אומנם נראית מערכת יחסים ורודה, אבל המצב הוא בדיוק הפוך. בין השניים חילוקי דעות מקצועיים קשים על שחקנים שיעזבו ויצטרפו.

צפו בבני יהודה מנצחת 0:3 את מכבי

בכיר במועדון סיפר ל-ONE: "יש מתח גדול בין ג'ורדי ובין אוסקר, ג'ורדי רוצה שחקנים מסויימים, יושב איתם למשא ומתן, למרות שהוא יודע שגארסיה אינו רוצה בהם, יכול להיות שהוא עושה את זה כי הוא מבין שגארסיה בדרך החוצה ויכול להיות שגם זאת דרכו, אבל מכל מקום, זה לא מקובל על גארסיה והדברים שהוא אמר אתמול בחדר ההלבשה הם תוצאה ישירה למערכת היחסים בינו לבין ג'ורדי".

הבכיר הוסיף ואמר: "אתם צריכים להבין שמשהו לא בריא במכבי ת"א כרגע כי אם הקבוצה רוצה להתכונן לליגת האלופות והיא לא יודעת אם המאמן שלה נשאר, והיא לא יודעת מי ישחק כאשר בשלב כזה כבר 70 אחוז מהסגל צריך להיות מוכן, זאת בעיה קשה מאוד למי שמבין בקבוצות כדורגל וגם למי שלא. ברגע שמאמן מתלבט כבר תקופה ארוכה אם לעזוב את המועדון בזמן שהוא מתנהל כדי להיות מועדון צמרת, צריך שיהיה פה סדר הרבה יותר יציב ולא כזה מתנדנד. גם עכשיו כשאוסקר מתלבט, ולוקח אותנו אחרי אוסאסונה, המצב שלנו בושה וחרפה".

ג'ורדי קרויף הכחיש כי מערכת היחסים שלו עם אוסקר אינה טובה ואמר ל-ONE: "אף אחד לא ישבור את מערכת היחסים רבת השנים שלי עם אוסקר, זה משהו עמוק ביותר, זה לא נכון, אנחנו חברים מאוד טובים".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה