מאמן הפועל חולון, דן שמיר, סיכם רשמית את תנאיו במועדון לשנתיים נוספות. אחרי עונה קשה מבחינה מקצועית וכלכלית, שמיר, אחד המאמנים הבכירים בארץ, ישתף פעולה עם איש העסקים והג'נרל מנג'ר מיקי דורסמן, שלקח לאחרונה בעלות על המועדון יחד עם איש העסקים שלמה אייזיק.

שמיר, כזכור, אימן שנתיים את הפועל ירושלים והוביל את הקבוצה פעמיים לזכייה בגביע המדינה לפני שעבר לרוסיה כעוזר מאמן לצידו של דייויד בלאט בדינמו מוסקבה. ב-2009 עבר המאמן הירושלמי לשרון כדי להדריך את בני השרון/הרצליה. שמיר גם שימש כעוזר מאמן מכבי תל אביב ואף זכה עמה ביורוליג. 

במועדון גם מעוניינים שאלעד חסין ימשיך בעמדת העוזר המאמן אך חסין טרם נענה להצעת הקבוצה.

בגזרת השחקנים ארבעת הזרים ג'רום דייסון, פרנק האסל, דומיניק וויטרס ולורנס היל לא צפויים להמשיך כמו גם הרכז זאק רוזן. מעמדו של קפטן הקבוצה שון דניאל עדיין מעורפל ורק מקומו של הגארד שלומי הרוש מובטח לעונה הבאה.

זאק רוזן. לא יישאר בעונה הבאה (יניב גונן)
זאק רוזן. לא יישאר בעונה הבאה (יניב גונן)
 

במועדון אף יהיו מרוצים לקבל חזרה את מורן רוט כשגם דרור חג'ג' מועמד לעמדת הרכז, אם כי ל-ONE נודע שהאחרון קיבל הצעה להארכת חוזה לשנתיים במכבי אשדוד.

מהפועל חולון נמסר: "דן שמיר הוא המועמד המוביל לאמן את הקבוצה אך רק לאחר חתימתו תחל מלאכת הרכבת סגל השחקנים לעונה הבאה. כשיהיה מה לפרסם נשמח לפרסם".

הגיבו ראשונים לכתבה הוספת תגובה